Dejan Box 1.04 eller 1.05 spørgsmål
Fra : Anders

Dato : 11-03-02 18:48

Jeg har tænkt på at købe Dejan Boxen 1.05
Men jeg har lige et par spørgsmål
Også gerne svar fra dem der har 1.04.

Er det let at anskaffe sig software til opdateringerne.
F.eks Hvis en har en 3310 version 5,03, og gerne vil have softwaren 5.11.

Kan man downloade en telefons software og put den i anden, i stedet for at
downloade.

Hilsen
Anden

Fra : helloo.dk

Dato : 11-03-02 19:48

Jeg har en men er nød til at få updateringer ved ham jeg købte den af. Jeg
har endnu ikke fundet et sted hvor man kan hente den slags på nettet. Så
hvis jeg var dig vil jeg være sikker på at du handler med en som du kan
stole på.. Eller en som gider yde den service som ham jeg har købt af. Når
du køber får du vel en CD med oftware men der er de nyeste ikke på. Den CD
jeg har er der kun 3310 version 5,03 og da der allerede er kommet en 5,11
samt en 5,13 så er man jo lidt utilfreds med den CD. Så find dig en god
sælger..

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Ole Nielsen

Dato : 12-03-02 06:26

Hvad koster sådan en dejan box i Danmark

Kan den mere end et flash & datakabel !

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 12-03-02 08:31

> Hvad koster sådan en dejan box i Danmark

Den koster ca 2000 kr.

> Kan den mere end et flash & datakabel !

Nej. I dag er der programmer, som kan klare det hele. Endda meget lettere
end boksen.

Nikolaj

Fra : Anders

Dato : 12-03-02 14:11

Hvad hedder de programmer?

Hilsen
Anders

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 12-03-02 17:54

> Hvad hedder de programmer?

Gå til : http://www.gsm-free.com/

Gå derefter ind under Nokia og du vil finde alle programmer og filer til at
opgradere og oplåse dem med.
Det kræver dog, at man kan forstå lidt tysk.

Nikolaj

Fra : Anders

Dato : 12-03-02 20:03

Vielen Dank