LSA Shell (Export Version) WinXP.
Fra : Madsen

Dato : 11-03-02 14:46

Hej,

Pludselig er min firewall begyndt at brokke sig over at et andet
system prøver at kontakte LSA Shell (Export Version) på min pc med
WinXP. Jeg har tjekket filen som hedder LSASS.EXE og som ligger i
min Windows\System32-mappe, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad
den er beregnet til. Den er leveret af Microsoft så den må jo følge
med til styresystemet.
Indtil videre har jeg blokeret for kommunikationen, men er det mon
det rigtige at gøre? Adressen der prøver at kontakte filen er
'61.59.141.108: isakmp (500)' hvis jeg skal tro på firewall'en.

Indlæg sendt til dk.edb.system.ms-windows og dk.edb.sikkerhed med
fut til dk.edb.system.ms-windows, da jeg var lidt i tvivl om hvilken
gruppe jeg skulle vælge.

Madsen.