Recommended patches paa Solaris 7 -> mangl~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-03-02 13:19

I forbindelse med at opgradere et par Solarismaskiner til at kunne
afvikle Java 1.4, har jeg indlagt de seneste Recommended Patches til
Solaris 7 som de saa ud i fredags, og har til min overraskelse
konstateret at maskinen nu mangler adskillige biblioteker i
/usr/openwin/lib for at vaere sjov at bruge:

bash-2.03$ /usr/local/bin/emacs
ld.so.1: /usr/local/bin/emacs: fatal: libXaw.so.5: open failed: No such file or directory
Killed
bash-2.03$ ldd /usr/local/bin/emacs
libXaw.so.5 => (file not found)
libXmu.so.4 => (file not found)
libXt.so.4 => /usr/lib/libXt.so.4
libSM.so.6 => (file not found)
libICE.so.6 => (file not found)
libXext.so.0 => (file not found)
libX11.so.4 => (file not found)
libsocket.so.1 => /usr/lib/libsocket.so.1
libnsl.so.1 => /usr/lib/libnsl.so.1
libkstat.so.1 => /usr/lib/libkstat.so.1
libcurses.so.1 => /usr/lib/libcurses.so.1
libm.so.1 => /usr/lib/libm.so.1
libc.so.1 => /usr/lib/libc.so.1
libX11.so.4 => (file not found)
libSM.so.6 => (file not found)
libICE.so.6 => (file not found)
libdl.so.1 => /usr/lib/libdl.so.1
libmp.so.2 => /usr/lib/libmp.so.2
/usr/platform/SUNW,Ultra-5_10/lib/libc_psr.so.1
bash-2.03$

Jeg er lidt paa herrens mark. Er der nogen der har et forslag til
hvad der er sket? Maskinen koerer 64 bit, men de biblioteker mangler
ogsaa.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk - Unix, Java, Web, Netværk, Århus