Hvorfor bruger I BH piger ?
Fra : Kristian

Dato : 10-03-02 23:19

Jeg undrer mig tit over, hvorfor BH,en er så udbredt. Er det fordi det
er behageligere at have en på ? Er det fordi den fremhæver noget ? Er
det fordi det ser pænt ud ?. Jeg kan godt forstå, at brysterne kan
være så store, at det simpelthen er praktisk, at få støttet dem lidt,
men rigtig mange piger har bryster, der ikke har dette behov. Jeg
føler mig snydt, når jeg ser en struttende barm, hvor man gennem tøjet
kan se diverse sømme og stivere fra "løftegrejet". Så synes jeg, at
det er meget flottere, hvis brysterne hænger lidt, men man til gengæld
gennem tøjet kan ane omridset af brystvorterne. Jeg kender en pige,
der har nogle temmeligt hængende bryster. Men hun går aldrig med BH,
og jeg nyder synet af brysternes frie bevægelser hver gang. Jeg ville
da også tro, at det er langt mere behageligt for hende, at give
brysterne lov at gynge frit - så hvorfor bruger I det skidt ??

Kristian

Fra : Puk

Dato : 10-03-02 23:28

"Kristian" <Buksefri@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> så hvorfor bruger I det skidt ??

Fordi det passer os og det i den sammenhæng er fløjtende
ligegyldigt, hvad eventuelle mænd gerne vil have. Tro det eller
lad være, men min primære overvejelse, når jeg klæder mig på er
IKKE hvad mænd godt kunne tænke sig at se.

Ikke alle BH'er er lige behagelige men har man fat i den rigtige
størrelse så er de som regel. Meget af det materiale, som
bluser, skjorter osv er lavet af, kan godt være ret ubehageligt
og hårdt ved brystvorterne. Noget af det kan man få direkte sår
på brysterne af, når vorterne gnider mod materialet. Personligt
synes jeg også det er langt mere ubehageligt at løbe efter bussen
med bryster der hopper til højre og venstre. BH'er er flotte.
Ja der er såmænd så mange grunde.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : rick

Dato : 10-03-02 23:41

> [...]
> da også tro, at det er langt mere behageligt for hende, at give
> brysterne lov at gynge frit - så hvorfor bruger I det skidt ??

Jeg mener at have set en udsendelse på TV, at en praktisk grund var, at hvis
kvinder aldrig ville gå med BH, ville brysterne komme til at hænge når de
kom op i alderen og ikke være faste.

- rick...

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-03-02 23:40

"Kristian" <Buksefri@hotmail.com> wrote in message
> Jeg undrer mig tit over, hvorfor BH,en er så udbredt. Er det fordi det
> er behageligere at have en på ? Er det fordi den fremhæver noget ? Er
> det fordi det ser pænt ud ?.

> så hvorfor bruger I det skidt ??

tja... jeg kan jo kun snakke for mig selv....
efter min graviditet hvor mine i forvejen tunge bryster voksede gevaldigt
( for ikke at snakke om mine brystvorter i processen) har jeg faktisk aldrig
gået uden BH....
jeg kan ganske enkelt ikke lide det....
hvis mine bryster hænger i fri dressur så når de halvvejs ned til navlen...
de hiver i huden både over mine skuldre og under brystet... mine brystvorter
slides tynde mod blusestoffet når det svinger hen over dem.... det gøre
ganske enkelt ondt..... og dete er bare når jeg går i normalt tempo....
når jeg har BH på så sidder mine bryster som jeg faktisk gerne ville have de
gjorde af naturens hånd... de ser struttende og svulmende ud og jeg har ikke
ondt nogen steder..... og de hænger ikke i vejen... hvilket de nemt kommer
til når de hænger frit...
og de kommer ikke i klemme.. hvilket de også nemt kommer til frit*G*
så alt i alt er det langt nemmere at have en BH på som holder styr på
diverse løsdele.....

plus som puk nævner... det gør FANDENS ondt at løbe efter bussen uden bh....
de hopper og danser og aner ikke hvor de hører til... og det hjælper jo
heller ikke noget at tyngdekraften gør sit for at de skal blive endnu
længere end de er...

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Vanillepigen

Dato : 10-03-02 23:41

"Kristian" <Buksefri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg undrer mig tit over, hvorfor BH,en er så udbredt.

[snip]

For mit eget vedkommende er det fordi, at det er en nødvendighed for ikke at
ødelægge min ryg og dermed min holdning ved ikke at gå med bh. Af samme
grund for at få den optimale støtte bruger jeg kun et mærke, som jeg ved er
godt. Der er intet værre end en dårlig bh - bortset fra ingen bh.

Dertil kommer ikke mindst, at jeg synes at det ser pænere ud. Faktisk synes
jeg at det er lidt vulgært ikke at have bh på. Hermed mener jeg ikke at jeg
dømmer andre, der ikke bruger bh, da jeg sådan set er fløjtende ligeglad med
hvad andre gør. Jeg føler mig bare bedre tilpas - fysisk og psykisk ved at
have bh på, når jeg er sammen med andre mennesker, som jeg ikke har et
intimt forhold til. Jeg ville på en eller anden måde føle mig rigtig utilpas
hvis man kunne se mine bryster gynge. Dette kan hænge sammen med, at mine
bryster er en intim del af min krop, og jeg derfor, netop fordi de er
rimelig store, bliver nødt til at "beskytte" dem. Hvis de gyngede for meget
ville jeg føle, at opmærksomheden blev flyttet fra min person/ansigt til
mine bryster. Så på den måde er bh'en en slags skjold om I vil. Det er ikke
en opmærsomhed jeg ønsker fra andre end kæresten. Endelig - så kan man
faktisk godt se brystvorter gennem en bh - hvis de er stive nok ...

mange hilsner Kristine.

Fra : Hanne L

Dato : 11-03-02 00:35

Vanillepigen skrev i en meddelelse news:a6gnb7$sjo$1@sunsite.dk...

Kære Kristine

> For mit eget vedkommende er det fordi, at det er en nødvendighed for ikke at
> ødelægge min ryg og dermed min holdning ved ikke at gå med bh.

Det er en grund, jeg kan forstå.

> Dertil kommer ikke mindst, at jeg synes at det ser pænere ud. Faktisk synes
> jeg at det er lidt vulgært ikke at have bh på.

Det kan jeg til gengæld slet ikke forstå. Hvorfor skulle det være
vulgært?

> [...]
> hvad andre gør. Jeg føler mig bare bedre tilpas - fysisk og psykisk ved at
> have bh på, når jeg er sammen med andre mennesker, som jeg ikke har et

Jeg får da ikke et mere intimt forhold til de mennesker, jeg er
sammen med, fordi jeg ikke har BH på. Men måske flere blikke
fra mænd, hvilket så må være deres problem. For min skyld må
de gerne nyde synet, hvis det er det, de gør.

> [...]
> mine bryster. Så på den måde er bh'en en slags skjold om I vil. Det er ikke
> en opmærsomhed jeg ønsker fra andre end kæresten.

Jeg kom engang til en fest, havde BH på, og hilste på en
gammel arbejdskollega, en mand, hvis første bemærkning var:
Gud, jeg har aldrig tænkt på, at du havde en C-skål! Så en BH
kan altså også have den modsatte effekt af det, du siger, fordi
brysterne jo bliver løftet op og skubbet frem i en BH og dermed
bliver mere synlige.

> Endelig - så kan man faktisk godt se brystvorter gennem en bh -
> hvis de er stive nok ...

Det kan man da *S*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Vanillepigen

Dato : 11-03-02 01:07

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
Kære Hanne

> Det kan jeg til gengæld slet ikke forstå. Hvorfor skulle det være
> vulgært?

Jamen det ved jeg ikke. Det er bare en fornemmelse jeg har for mit eget
vedkommende. Som jeg skrev er det ikke for at dømme andre eller noget. Jeg
har det bare ikke godt med ikke at have BH på. Og det jeg sådan tænker er,
at det er "vulgært" i mangel af bedre ord. Jeg kan vist ikke indkredse det
nærmere.

> [...]
> fra mænd, hvilket så må være deres problem. For min skyld må
> de gerne nyde synet, hvis det er det, de gør.

Fint nok. Jeg har det så bare anderledes. Det ved jeg godt at jeg heller
ikke gør - det har bare noget at gøre med min følelse af psykisk og fysisk
velvære, og jeg føler mig måske - ja netop "ubeskyttet" når jeg ikke har BH
påå. Det er ikke særligt rationelt, I know.

> [...]
> kan altså også have den modsatte effekt af det, du siger, fordi
> brysterne jo bliver løftet op og skubbet frem i en BH og dermed

Ja men det kan jeg bare bedre lide. De må gerne være synlige og det er de jo
netop når jeg hejser dem og i øvrigt har en stram trøje på. De bliver
fremhævet, men på en anden måde, end hvis de gynger. En kontrolagtig måde ..
he he.

Det er virkelig svært at forklare *hvorfor* jeg har de følelser om det. Det
er ganske interessant, at det kan være så forskelligt fra kvinde til kvinde.
Men også meget svært at begrunde de følelser, jeg har. Faktisk er kan det
dog siges så enkelt, at jeg ville føle mig "nøgen" uden. Men jeg synes
simpelthen også at det er pænere, æstetisk set, med end uden.

Jeg vil jo nok karakterisere migselv som feminist i en eller anden grad, men
brænde mine bher Never!!

Knus fra Kristine

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 11-03-02 19:25

On Sun, 10 Mar 2002 23:41:17 +0100, "Vanillepigen" <kristine@gazel.dk>
wrote:

> [...]
>mine bryster. Så på den måde er bh'en en slags skjold om I vil. Det er ikke
>en opmærsomhed jeg ønsker fra andre end kæresten.

Hmm rigemeligt nok ....men kikker mænd meget på bryster ? det gør de
måske nok !
Det er sgu bare mig der er en sær snegl 1.) hård 2.) øjne går det så -
så jamen hwa fan .... men for 117 gang hård synes jeg bare er pænt
hvis det er langt det er ikke personeligt .. men ØJENNE det er jo der
historien begynder ... 10 000 ord kan ikke dægge et udtryg i øjnene af
en der er fjern et øjeblik og bliver sig selv
Mv
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Vanillepigen

Dato : 11-03-02 19:53

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

Hej Bo

> Hmm rigemeligt nok ....men kikker mænd meget på bryster ? det gør de
> måske nok !

Meget muligt. Men det er bare ikke det der er sagen. Jeg aner kke hvor meget
mænd kigger på bryster, og egentlig er jeg også ligeglad. Det er bare min
følelse af velvære af "beskyttelse", der siger mig, at jeg har det bedst med
at gå med BH. Det er nok lidt kryptisk, og igen - ikke helt "rationelt".

Det handler måske lige så meget om, at hvis jeg gik uden bh ville jeg selv
mere end evt. mænd være fikseret på det. Og dermed ukoncentreret.

> [...]
> historien begynder ... 10 000 ord kan ikke dægge et udtryg i øjnene af
> en der er fjern et øjeblik og bliver sig selv

Men der jo klart forskelle i hvad det er man kigger efter, der er sikkert
mange mænd, der kigger efter, og måler kvinder efter, bryster, hvor du har
nogle andre præferencer. Jeg går da fx heller ikke og kigger efter hvor stor
en pik en mand synes at have (jeg ved ikke om andre kvinder gør det). Som
jeg skriver i en anden tråd er det mere generelt, øjne, udstråling, om
manden synes at være intelligent etc.

mange venlige hilsner Kristine.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 11-03-02 20:49

On Mon, 11 Mar 2002 19:53:02 +0100, "Vanillepigen" <kristine@gazel.dk>
wrote:

> [...]
>at gå med BH. Det er nok lidt kryptisk, og igen - ikke helt "rationelt".

nej men det var nok mig der var dum det der tæller er selvføligt
hvordan du har det med det .

>Det handler måske lige så meget om, at hvis jeg gik uden bh ville jeg selv
>mere end evt. mænd være fikseret på det. Og dermed ukoncentreret.

ok har dte på samme måde med mit pandebånd

>Men der jo klart forskelle i hvad det er man kigger efter, der er sikkert
>mange mænd, der kigger efter, og måler kvinder efter, bryster, hvor du har
>nogle andre præferencer.

Det er sgu al den porno der har gjort en imun - hvis atributerne ikke
lige sider på den eneste ene så ...kan det være lige meget !

> Jeg går da fx heller ikke og kigger efter hvor stor
>en pik en mand synes at have (jeg ved ikke om andre kvinder gør det).
'
Hmmmm nu er en Pik jo bogstavligt talt en meget variabel størelse
hvor mit indtryg af bryster i almindelighed ikke forandre sig fra time
til time !

>Som
>jeg skriver i en anden tråd er det mere generelt, øjne, udstråling, om
>manden synes at være intelligent etc.

jamen det syens jeg jo netop man kan se i øjnene ?

mV
Bo

Fra : Kristian

Dato : 11-03-02 23:11

Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk> wrote in message >
> Hmm rigemeligt nok ....men kikker mænd meget på bryster ? det gør de
> måske nok !

Jeg tror nok, at mænd kigger på bryster, men de kigger ikke på den
måde, som nogle piger tror. Hvorfor er der et marked for
silikonebryster, hvis ikke pigerne føler, at det ser bedre ud med en
bestemt størrelse. Tilsvarende tror jeg, at en del af BH-markedet
lever af, at pigerne tror, at de ser bedre ud med BH end uden. Der er
det så bare, at jeg vil nævne, at vi er nogle mænd, der synes, at små
bryster er mindst lige så flotte som store, og hængende bryster er
mindst lige så yndige som dem i "push-up". Det skal ikke misforstås
sådan, at jeg ønsker at pigerne skal smide BH'en, hvis de har det
bedre med sig selv, hvis de har den på.

Fra : Vanillepigen

Dato : 12-03-02 00:12

"Kristian" <buksefri@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Kristian

> Jeg tror nok, at mænd kigger på bryster, men de kigger ikke på den
> måde, som nogle piger tror.

Hvordan tror piger da at mænd kigger på bryster?
Og hvordan kigger mænd så på bryster?

Det er vel ret individuelt, eller hvad?

>Hvorfor er der et marked for silikonebryster, hvis ikke pigerne føler, at
det ser bedre ud med en
> bestemt størrelse.

Det - vistnok - tilbagevendende spørgsmål bliver så; om de gør det for at
blive bedre tilpas med deres krop for deres egen skyld?
Eller om de gør det for at tækkes "det mandlige blik"?

Dette spørgsmål kan så deles op i to.

Er det så pigernes opfattelse af hvordan mænd kigger, hvor pigerne
"misforstår" og tror at mænd kigger på en bestemt måde?

Eller er der rent faktisk en stigende forventning i samfundet til
kvinder/piger om at de skal se ud på en bestemt måde. Og hvor stammer denne
forventning fra? Fra modeideal, medier, porno, mænds "blikke" og kvinders
egen interne "konkurrence"?

Jeg er egentlig ikke ude efter en diskussion om, hvorfor kvinder får
brystoperationer (Vi har vist været dér før). Der hvor jeg vil hen med disse
spørgsmål, som jeg naturligvis ikke selv kender svarene på, er at vise, at
svaret på spørgsmålet om, hvorfor kvinder/piger får brystoperationer ikke er
så simpelt. Jeg tror ikke kun at det er et spørgsmål om at piger har en
bestemt ide om eller forventning til, hvad "mandlige blikke" betyder.

> [...]
> mindst lige så yndige som dem i "push-up". Det skal ikke misforstås
> sådan, at jeg ønsker at pigerne skal smide BH'en, hvis de har det

Tak!! Nej jeg jeg synes at det er dejligt, at I mænd har nogle divergerende
præferencer og også, at I ikke er så ensidige, som det oftest fremstilles af
medierne. Der må jo være en grund til, at der ofte i fil og tv fokuseres på
kvinders yppigheder. Jeg tror faktisk også, at bh-markedet lever højt på, at
kvinder gerne vil pakke deres "klenodier" pænt ind, have en optimal støtte
etc. Hvis jeg fortalte dig, hvad mine bh'er koster stk. ville du nok få
kaffen galt i halsen.

Men af dømme ud fra de svar der er kommet på dit udmærkede spørgsmål, så
tror jeg faktisk ikke, at mænds præferencer (virkelige eller formodede)
spiller en særlig stor rolle for om kvinder gå med bh eller ej.

mange hilsner fra Kristine.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-03-02 00:29

[jumper lige ind]

> etc. Hvis jeg fortalte dig, hvad mine bh'er koster stk. ville du nok få
> kaffen galt i halsen.

Tro mig, det ville du. Til gengæld er det kvalivare, det må man sige.
Barmen sidder perfekt. Stropperne er brede og kombinationen af støtte,
samt understregning af former og figur går op i en højere enhed. Jeg er
jo nærmest blevet ekspert og får det dårligt, når jeg ser kvinder, hvor
hægten bagpå sidder helt op i nakken. Det er død ærgerligt. Det ser dumt
ud, men jeg tror desværre, at mange bilder sig ind, at det er smart.

Mark
www.mandezonen.dk
- Når du er træt af Tidens Kvinder

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 12-03-02 02:50

On 11 Mar 2002 14:11:27 -0800, buksefri@hotmail.com (Kristian) wrote:

>Jeg tror nok, at mænd kigger på bryster, men de kigger ikke på den
>måde, som nogle piger tror.

Nu ved jeg ikke lige hvad det tror ?

> Hvorfor er der et marked for
>silikonebryster, hvis ikke pigerne føler, at det ser bedre ud med en
>bestemt størrelse.

ja...jamen Øh ja :) ..... det er jo en gamel diskusion men dte bliver
den jo ikke ringer af ... uden at have nogen fornemelse for hvordan
det er at være kvinde så vil jeg formode de fleste af dem der føler
seksuel dragelse i mod anden part .... ville føle sig bedre tilpads
ind være ligeglade hvis de havde nogen bryster som de følte - kunne
ægge den udkårne .... hvis jeg lige vender den en gang så ville jeg jo
nok heller ikke være glad for hvis min penis var 5 cm lang 1½ i brede
og dybde...

>Tilsvarende tror jeg, at en del af BH-markedet
>lever af, at pigerne tror, at de ser bedre ud med BH end uden.

ikke hende der har tronen i mit hjerte ... hun kan faktisk ikke
fordrage dem og kommer op med alverdens kunstfærdige knuder på
skjorter med bluser over for at slippe

> Der er
>det så bare, at jeg vil nævne, at vi er nogle mænd, der synes, at små
>bryster er mindst lige så flotte som store, og hængende bryster er
>mindst lige så yndige som dem i "push-up".

mon ikke med fare for at tilskrive en del mænd mere kredit ind de er
værd at de er glade så læneg de bare sider på den de begære ?

>Det skal ikke misforstås

det tror jeg heller ikke det bliver !

MvH
Bo
- -

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 12-03-02 04:51

>Jeg tror nok, at mænd kigger på bryster, men de kigger ikke på den
>måde, som nogle piger tror.

Nu ved jeg ikke lige hvad DE tror ?

> Hvorfor er der et marked for
>silikonebryster, hvis ikke pigerne føler, at det ser bedre ud med en
>bestemt størrelse.

ja...jamen Øh ja :) ..... det er jo en gamel diskusion men det bliver
[...]
for hvis min penis var 5 cm lang 1½ x2 cm i brede og dybde...

> [...]

>mindst lige så yndige som dem i "push-up".

mon ikke med fare for at tilskrive en del mænd mere kredit ind de er
værd at de er glade så længe de bare sider på den de begære ?

Fra : Tomas O.

Dato : 12-03-02 06:20

Kristian skrev:

SNIP
> [...]
> misforstås sådan, at jeg ønsker at pigerne skal smide BH'en,
> hvis de har det bedre med sig selv, hvis de har den på.

SUBSCRIBE.

Tomas O.

Fra : Hanne L

Dato : 11-03-02 00:27

Kristian skrev i en meddelelse news:d3d88d8a.0203101418.4868cba5@posting.google.com...

Hej Kristian

> [...]
> da også tro, at det er langt mere behageligt for hende, at give
> brysterne lov at gynge frit - så hvorfor bruger I det skidt ??

Jeg går stort set aldrig med BH, fordi jeg ikke kan fordrage den der
indespærrede fornemmelse. Eller stiverne i bøjle-BH´er, der stikker
mod huden.
Når jeg gør det, er det for min egen skyld, fordi jeg har en ide om, at
det ser pænere ud. Derfor gør jeg det, når jeg går til fester og skal
sidde i bluse, hvor andre lægger mærke til det. Hmmm ....... altså
gør jeg det også pga andres mening om det. Men mest pga min egen
selvfølelse, fordi de da hænger lidt pga alder og amning af 3 børn.

Men hjemme, sammen med nære venner og ikke mindst sammen
med min kæreste, kunne jeg ikke drømme om det. Og der skal jeg
ærligt indrømme, at min kærestes holdning til det er meget
medbestemmende. Han elsker mine bryster. Og kan godt lide, at
han kan "komme til" dem i tide og utide. Og det nyder jeg ligeså
meget som han.

Jeg har heller aldrig haft det problem, andre skriver om, med at
tøjet føltes ubehageligt mod brystvorterne. Måske fordi jeg kun
går i bomuld? Mine brystvorter er ligeså følsomme, som de altid
har været.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Mirian

Dato : 11-03-02 13:45

> [...]
> være så store, at det simpelthen er praktisk, at få støttet dem lidt,
> men rigtig mange piger har bryster, der ikke har dette behov.

Det kan jeg kun give dig ret i, men folk må jo selv bestemme hvad de synes
er bedst for dem! Jeg foreksempel bruger BH fordi mine bryster er store og
hængende og det synes jeg absolut ikke ser særlig smart ud, desuden gør det
også ondt i dem at lade dem hænge uden støtte da vægten tynger dem nedad.

> [...]
> og jeg nyder synet af brysternes frie bevægelser hver gang. Jeg ville
> da også tro, at det er langt mere behageligt for hende, at give

Ja det er det måske for hende men ikke for andre, du må jo nøjes med at se
på dem med brysterne fremme og kigge den anden vej når der kommer en pige
med BH, for man kan jo ikke bestemme hvordan andre skal se ud!
Jeg elsker foreksempel at se en god manderøv klemt ned i en G-string men det
er der ikke mange mænd der har lyst til, de vil hellere proppe deres små
numser ned i en boxershorts, så når der endelig er en mand med G-string så
nyder jeg synet endnu mere

- så hvorfor bruger I det skidt ??

Det er ikke skidt, det er en velsignelse!!

MVH Mirian

Fra : Kristian

Dato : 11-03-02 22:57

Jeg tror, jeg er blevet lidt overfortolket. Jeg ønsker ikke at
bestemme, hvordan andre klæder sig. Men når nogen påstår, at de ikke
tænker på, hvad andre mener om deres påklædning, så er det ikke altid
den fulde sandhed. Der kunne derfor være nogle piger, der tog BH på
fordi de følte, det så godt ud, og så kunne det da være rart at vide,
at der faktisk er nogen, der synes det ser godt ud uden.

> [...]
> numser ned i en boxershorts, så når der endelig er en mand med G-string så

F.eks. er jeg selv glad for at høre, at du kan lide at se mænd i
G-string. Jeg går selv gerne i G-string, men til tider er jeg for
genert, fordi jeg er bange for hvad andre tænker. Næste gang, du ser
en mand i G-string på stranden, skulle du overveje at komme med en
lille kompliment, det kunne opmuntre flere til at turde.

For mit eget vedkommende synes jeg det er dejligt at bære G-string,
men når jeg er hjemme, synes jeg også det kan være rart at smide
bukserne og lade nosserne dingle frit. Jeg forestillede mig bare, at
det kunne være tilsvarende rart for jer piger at lade brysterne dingle
frit engang imellem, og så skal det altså ikke være forfængeligheden,
der forhindrer det..

Bedste hilsner herfra

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-03-02 23:52

Hej lady Mirian

> [...]
det
> også ondt i dem at lade dem hænge uden støtte da vægten tynger dem nedad.

Sabinas beskrivelse af, at det ikke er til at vide hvad "de" finder på
under løb, var meget sigende. Lidt sjovt, men sikkert sandt.

[snippo]

> [...]
> numser ned i en boxershorts, så når der endelig er en mand med G-string så

Mænd eller mig selv i g-streng *yikes*. Det holder *slet* ikke. Det er kun
en lille smule klammere end små lædershorts.

> - så hvorfor bruger I det skidt ??

Det gør kun klæge, klamme fyre indtil de kommer til at se sig selv i et
påklædningsspejl in full (un)dress.
Flame away - jeg ved jeg har ret.

> Det er ikke skidt, det er en velsignelse!!

Boxer tights er en velsignelse, men der går grænsen.

Det andet er for mig (og de fleste kvinder, håber jeg) omtrent lige så
sexet som et par leopard tangaer.

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 12-03-02 10:35

In <d3d88d8a.0203101418.4868cba5@posting.google.com>, Kristian wrote:

> [...]
> tro, at det er langt mere behageligt for hende, at give brysterne lov at
> gynge frit - så hvorfor bruger I det skidt ??

   Heh, jeg synes ikke det er specielt behageligt at gå rundt uden BH. Og
da især ikke når jeg skal gå eller bevæge mig meget. Først og fremmest
får jeg alså ondt i mine brystvorter! Det kan godt være at det ser frækt
ud når de stritter hele tiden - men det er nok knapt så frækt og sexet
når jeg snerrer SNITTERNE VÆK FÆTTER GUF hvis kæresten så rører dem....
:) I øvrigt så begynder jeg hurtigt at svede uder dem - og det er alså
ikke særligt lækkert under nogen omstændigheder ...

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Jeannette

Dato : 27-06-02 01:43

"Kristian" skrev
>Er det fordi det er behageligere at have en på ?

Nej, den er det første jeg smider, når jeg komme rind af døren

>Er det fordi den fremhæver noget ? Er det fordi det ser pænt ud ?.

Nej, jeg er faktisk lidt ligeglad med, hvad andre folk tænker.

> Jeg føler mig snydt, når jeg ser en struttende barm, hvor man gennem tøjet
> kan se diverse sømme og stivere fra "løftegrejet".

Jamen du render vel ikke rundt og trot at pigerne har bryster for at gøre
dig glad?

>Så synes jeg, at det er meget flottere, hvis brysterne hænger lidt, men man
til gengæld
> gennem tøjet kan ane omridset af brystvorterne.

Helt enig.

> [...]
også tro, at det er langt >mere behageligt for hende, at give brysterne lov

Det er det da også og det er til og med sundere, fordi man så skal bruge sin
brystmuskulatur mere end hvis de støttes af en BH.

> så hvorfor bruger I det skidt ??

Fordi, når jeg går, løber eller bevæger min overkrop meget, er det hamrende
generende, når de hopper rundt over det hele. Og en sidegene er, at når de
netop hopper og danser sådan, så har mænd ( og kvinder) det med at stirre på
dem. Og jeg bryder mig ikke om konstant at være et omvandrende sexobjekt.

Jeannette