Tastatur...
Fra : Nis Deleuran

Dato : 10-03-02 15:51

Nogen der har erfaring med Logitech Internet Navigator Keyboard (se:
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/2720)???

Venlig hilsen

Nis Deleuran

Fra : Mogens

Dato : 10-03-02 16:33

On Sun, 10 Mar 2002 15:51:22 +0100, "Nis Deleuran"
<qaratuziah@mailme.dk> wrote:

>Nogen der har erfaring med Logitech Internet Navigator Keyboard (se:
>http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/2720)???

Ja, jeg sidder faktisk lige her og skriver på sådan et.

Det er det bedste tastatur jeg nogensinde har haft
( og jeg har slidt nogen stykker op igennem de sidste 20 år )

Gode taster, dejligt fladt og mange fede features, bl.a.
scrollhjulet i venstre side.

Det tastatur kan du roligt købe

Mvh Mogens

Fra : Nis Deleuran

Dato : 10-03-02 17:12

> Gode taster, dejligt fladt og mange fede features, bl.a.
> scrollhjulet i venstre side.
>
> Det tastatur kan du roligt købe

Det lyder godt ; )....

Glæder mig til at få det...

Fra : C. Rantsen

Dato : 10-03-02 18:00

Ja, jeg har et selv og kan stærkt anbefale det - et rigtig godt keyboard.

Christian Rantsen

Fra : Kim Hansen

Dato : 10-03-02 18:10

<qaratuziah@mailme.dk> wrote:

>Nogen der har erfaring med Logitech Internet Navigator Keyboard (se:
>http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/2720)???

Kanon Tastatur.

Jeg købte et lige før jul til mig selv i julegave, og det er super.
Min Svoger som bruger et det meste af dagen prøvede det, nu har han
købt et til hans job og et til privat.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn