Q: Backup af 3310 v. 5.03
Fra : KB

Dato : 10-03-02 14:38

Hej

Jeg har med Dejan Flasher flere gange, forgæves, forsøgt at tage en backup
af telefonen, men får samme fejl hver gang:

Phone NOT respond! (Load Boot data)

Hvad kan jeg gøre forkert??? Hjælp!

MVH

KB

Fra : helloo.dk

Dato : 10-03-02 16:03

Du bruger højst sansynligt en forkert F_loader.bin fil der findes flere
forskellige til diverse modeller..

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Thomas Jari

Dato : 10-03-02 16:38

Er der ikke en som kan sende mig en backup v 5.03

Thomas Jari

Fra : KB

Dato : 11-03-02 02:04

Takker for hjælpen

Findes der nogle links til hvor sådanne filer ligger? (har nemlig også en
genstridig 3330 v.4.50 )

MVH

KB