Mangler en tæller
Fra : Søren Qvist

Dato : 10-03-02 10:27

Davs! jeg vil lige høre om der er nogle der holder inde med et
script til at måle hvor mange der har downloadet en bestemt fil!

Mvh. Søren Christensen

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-03-02 11:07

Søren Qvist wrote in news:a6f8sl$pe3$1@sunsite.dk:

> Davs! jeg vil lige høre om der er nogle der holder inde med et
> script til at måle hvor mange der har downloadet en bestemt fil!

jeg har ikke et færdigt script til dig ... men jeg vil da gerne hjælpe dig
med at lave det.

Er du gået i gang med det ... har du opdaget nogle problemer ?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk