Hvad kan jeg gøre.....
Fra : Duckieboy

Dato : 09-03-02 21:48

Halløj alle!!!

jeg står i den situation at jeg skal skifte min scooter 30 km/t ud med
en 45 km/t, for endelig kom kørekortet....

Jeg skal derfor af med min scooter for at få lidt penge i kassen til køb
af den nye....men på den gamle er der lidt ridser som jeg har lappet med
en autolak-stift, ligesom dem man bruger til biler o.s.v....derudover
vil jeg gerne have lidt farve på fælgene....den skal jo lige gøres lidt
smart at se på for den evt. køber (som måske findes her på Kandu?)..

Mit spørgsmål lyder så: Vil en almen mand som jeg kunne gå hen og male
mine skærme så de kommer til at se ud som normalt på andre scooter(de
skal vel så også have lidt lak bagefter går jeg ud fra..eller
hvad?).....og jeg har tænkt mig at male den sort med hvide
viperstriber...er der nogle der har gode ideer til hvordan det gøres
smartest og flottest?

desuden vil jeg have fælgene hvide...skal de så slibes ned og
males....og hvad skal jeg bruge af maling?..eller skal jeg få en proff
maler til at gøre det for lidt penge??

Jeg håber der er nogen/mange der vil besvare disse spørgsmål, så jeg kan
kan få det gjort bedst muligt....

Jeg kan Desuden fortælle at min scooter er med cd-anlæg med indbyggede
højttalere, fjernbetjent alarm og starter, og derudover kører perfekt
uden nogle skavanker overhovedet!!!...så hvis du er interesseret i evt
at købe den kan du maile til mig på "duckie@boy.as" eller fange mig på
icq nummer 138418310..

Og den nye som jeg skal have er en Aprilia rs50, som helst skal være den
sorte model 98...men andre modeller er lige gode hvis prisen er
rigtig - så skriv hvis du har en eller kender en der har en til
salg....

Og er der nogle som har gode/dårlige erfaringer med rs50'eren må de
MEGET gerne lige skrive en besked....

Jeg glæder mig til at høre fra jer alle!!!.....

På forhånd tak for hjælpen!

MVH Duckieboy
-Respekt til folket på 2-hjul!

http://www.kandu.dk/

Fra : MaxiSmiley

Dato : 10-03-02 11:58

Hvilken scooter er det???-01 09:4 dette indlæg :

http://www.kandu.dk/