Bambo bleer
Fra : Peter Jensen

Dato : 10-03-02 03:18

Hej
Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe Bambo bleer?
Mvh Peter

Fra : vagn torup

Dato : 09-03-02 23:51

Hej
Har aldrig hørt om dem, mener du ikke Bambolina?? Hvis det er tilfældet
mener jeg de købes i Prima. Mener du Jumbo købes de i Fakta. Begge mærker
skulle dog være ret dårlige.
MVH Rikke
Peter Jensen <pjjdk@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:utri8.673$RB.15795@news010.worldonline.dk...

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 10-03-02 09:12

Hvis det er Bambolina, så kan de købes i Alta og Jaco. Jeg synes de er
udemærket, men de er har ingen miljømærke mere. Vist fordi de ikke har
papirmasse som sugelag mere. De sidder i hvert fald godt på min søn og kan
sagtens holde ham tør.

MVH

Conny

PS: De kan tit købes på tilbud 3 for kr 100,-. Så er de faktisk billigere
end Vibelle fra Aldi, jeg ellers sværger til

Fra : -=temka=-

Dato : 11-03-02 10:26

Det er nok mest dagsinutioten der har Bambobleer.. jeg ved bare de sælger
kun til vuggestuen, dagsint. men ikke til privat...

Bambolina er jo en lignede som Bambo..

Fra : Iben Holst

Dato : 11-03-02 11:40

> Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe Bambo bleer?

Jeg mener at have hørt for længe siden, at Bambo er udgået, idet Bambolina
blev lavet om det både drenge og pigeble.
Men ellers har jeg engang set dem i Metro ....

Iben

Fra : Dennis Laursen

Dato : 13-03-02 17:19

Hej Peter.

Vi har siden vores datters fødsel 8hun er 17 måneder nu!) brugt
Bambolina bleer hvis det er dem du mener. Dem ved vi at man kan købe i
: FØTEX, BILKA og i Alta... Så man kan få dem rigtig mange steder.
Vores erfaring med disse bleer er rigtig god. Og de er desuden de
eneste vores datter ikke tisser igennem i.
MVH
Tina