Vitser, ikke kun om nekrofili
Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-02 10:42

EN ANTIPSYKOLOGI-VITS:
Jens flytter fra sit bord op til baren , hvor en smuk pige, S , netop har
sat sig, og han byder på en drink
"NEJ JEG VIL IKKE BOLLE MED DIG" råber S som svar, og Jens flytter skamfuld
ned til sit bord og alle i lokalet griner.
Fem minutter senere går S ned til Jens og undskylder lavmælt "Jeg læser
psykologi og vi er ved en opgave om, hvordan folk reagere på pinlige
situationer"
"2000 KRONER - DU MÅ DA VÆRE FULDSTÆNDIG VANVITTIG" råber Jens som svar.

VITS OM PRAL
Helena Christensen stander på en øde ø med Jens, og de elsker til det bliver
rigeligt og så sir Jens
"Vil du ikke godt tage mit tøj på?"
og det gør hun da
Han sir "Nu soder jeg den her prop, gider du male overskæg på dig"
og det gør hun da.
Han sir "Må jeg godt kalde dig Jørgen, bare lidt"
og det må han da.
Og han sir "Du , Jørgen, ved du hvem jeg har ligget i med den sidste uges
tid".

NEKROFILVITS
Nonnen er strandet med 2 matroser på den øde ø, og hun dør hurtigt af
udmattelse..
De fortsætter med at elske med hende.
Efter en måned sir den ene "Det er for ulækkert, jeg kan ikke mere" og de
begraver hende.
Efter en måned sir den ene "Det her er for ulækkert , jeg kan ikke mere" og
de graver hende op igen.

PERKERVITS

Under golfkrigen kommer en amerikaner ind på sit stamværtshus og ser sin ven
hyperventilere ,ind og udånding 200 gange i minuttet.

"Hvad skal det gøre godt for? " spør han

Og den forpusede ven fortæller at han har lige læst i Det Bedste at der er
så mange perkere i verden at hver gang man trækker vejret er der en der dør.

--------------

"Not by wrath does one kill but by laughter. Nietzsche,
(som også mente at der fødes for mange mennesker og måske derfor lo meget,
incl i sine sidste 11 uproduktive, men sunde år)

"Af alle masker er humoren den nemmeste Fritiof Brandt

"Godmodig spot minder mig om alkoholfri snaps.
Carl Erik Soya

"Ville hver kende sig, da spottede ingen mig. Peder Låles Ordsprog

"The righteous one has no sense of humour. Bertolt Brecht(og
hans landsmand Goethe mente at de der tager tingene alvorligt vitser ikke)

"Vi ler ofte af en ondskab i os, som vi ikke kender, og ikke ville kendes
ved Frithiof Brandt

" Menneskene viser ikke deres karakter så tydeligt gennem noget,
som gennem hvad de finder latterligt. Goethe

"Latteren er en grim Brist i den mennekelige Natur, som ethvert tænkende
menneske skulde bestræbe sig på at overvinde Thomas Hobbes som modsagdes af
Nietzsche der belært af Schopenhauer så dybdepsykologisk indsigt i følelsers
død og inkongruens mellem facade og tingen i sig selv, i humor

"Latter er skadefryd men med god samvittighed. Nietzsche

Dostojevski lod "Idioten" sige: "Hvis vi alle turde være mere latterlige,
ville vi holde mere af hinanden." og tilsvarende mente Oscar Wilde at
åbenhed om onani ville mindske had.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Jesper

Dato : 09-03-02 12:42

in article yNki8.6567$Bo.85728@news010.worldonline.dk, Bo Warming at
Bo.Warming@spamfilter.dk wrote on 09/03/02 10:41:

> [...]
> situationer"
> "2000 KRONER - DU MÅ DA VÆRE FULDSTÆNDIG VANVITTIG" råber Jens som svar.
[SNIP]

Gider du lige at futte over i dk.snak.vittigheder med den slags indlæg Bo?
--
Jesper
"Hvis alle slår en skid mod racisme Fredag lugter der af lort Lørdag."

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-02 13:25

JESPER> Gider du lige at futte over i dk.snak.vittigheder med den slags
indlæg Bo?
> --
> Jesper
> "Hvis alle slår en skid mod racisme Fredag lugter der af lort Lørdag."
> Lillebror i DR TV

BW: Jesper følger ikke med i usenetudviklingen. Den tid hvor forskruede
ideer om hvad er offtopic kan bruges til censur imod min klart politiske
indlæg om perkervitser og integrations-humor, er SLUT, SLUT, SLUT

Bemærk at værste offtopic'er af alle er Jesper selv, der bruger fire linier
på plat "vits om lort og lillebror".

Et godt råd: "gå efter bold ej mand". Skriv om _politik_, og hvis du ikke
fatter et indlæg, så ignorer det(eller ring/mail privat, mange forfattere er
villige til at hjælpe læsere, der har problemer)).

Grunden til at man har blåstemplet som klart OK , at folk idag crossposter
til to grupper samtidig, er at mange indlæg har relation til to newsgroups.

Så hvis ikke jeg vidste , at der var en snak.vittigheder-ng,
og hvis Jesper sendte mig en privat, venlig mail om, at jeg måske også
burde berige vittighed-ng'en med mit værk, så ville Jesper ikke være
netikette-kritisabel - som han er nu!

En af grundene til at net-politi-nykkerne har lidt ynkeligt nederlag,
og er til grin i alles øjne idag,
er, at 2500-modems er forsvundet og den hurtige hastighed idag, gør det
aldeles uproblematisk med kommercial-spam og andet fyld. som FÅ er glade
for, og mange, måske de fleste helst er fri for..

At respektere _også mindretallet_, de FÅ der værdsætter hvad Jesper ikke
værdsætter, er faktisk forskellen mellem os demokrater
- og så intolerante flertalsdiktatur-fascister som Jesper.

Dømmesyge, der blot skal profilere den selvbestaltede dommer/moralist,
behøver man ikke være nietzscheaner for at finde trættende.

Bo Warming 35861000

PS. vedr Jespers sære postulat om at defækering fredag giver lugt lørdag, så
er det først fra maj-nov at dansk vejr giver høj nok temperatur til
indol-skatol-merkaptandannelse , på kun eet døgn.
Nogle af de værste lugtdannende mikrober er endda frostfølsomme, og der er
stadig nattefrost, så Jesper er også her helt gal på den

Jeg har iøvrigt tidligere vitset om nekrofili og det blev til anklager for
at min liberalisme skulle omfatte at jeg ville ophæve nuværende danske
forbuds-lovgivning imod usømmelig adgang med lig, så sig ikke at vitser som
disse er uden politisk indhold - afhængig af hvis øjne der ser, og her
kommer vi ind på et for Jesper vigtigt kapitel, tolerance, lev og lad leve.
Ring hvis du er modtagelig for vejledning her.

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-03-02 13:42

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Et godt råd: "gå efter bold ej mand". Skriv om _politik_,

Så fjern dog i det mindste den totalt offtopic krydspostning til
kristendomsgruppen!

XFUT dk.admin.netikette

Der vil nyde 8 dages solskinsferie ved Middelhavet

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-02 15:53

Falck&Jespers kz-ånd> Re: Jesper-fejltrin>Re: Vitser, ikke kun om nekrofili

FALCK> Så fjern dog i det mindste den totalt offtopic krydspostning til
> kristendomsgruppen!

BW: Nekrofili er ulovliggjort af religiøse og stærkt kritisable grunde.Altså
politik&teologi , der er klart _ontopic_ i en kristendomsgruppe.

At du finder alt fra BW offtopic, er dit problem. Giv usenet en chance -
ikke alle er forkrøblet af personrettet modvilje.

GÅ EFTER BOLD EJ MAND, gentager jeg
- eftersom både Jesper og Falck flygter fra denne pointe. Er det et
mundheld, som I forstår? Ellers ring eller mail, privat.

Ligesom Jesper så forbigår Falck de fremlagte tungtvejende grunde til,
at netpoliti-kværulanteriet er 100% skadeligt.

Uden at kende de to herrer, tror jeg, at de har ånd til at blive gode
kz-bødler, der intet kreativt præsterer selv, men står og dømmer udfra
tilfældigt had
"du skal til Gulag-skovarbejde, for udfra min chefs regeltolkning er du et
undermenneske"
"du kan slippe for at morgenappel, fordi du er kedelig, som jeg selv".

Sådan kreativitet med henblik på absurd stalinistisk regel-overholdelse, er
Falck og Jesper tydeligvis gode til.
Ingen tvinger dem til at åbne og læse mine indlæg.

Tydeligvis åbner og læser de kun i håb om at profilere egen dømmesyge
"Ordnung muss sein" eller hvad det nu hedder på deres idoler Stalins eller
Muhameds sprog.

LEV OG LAD LEVE, er god netikette , som præger dansk debatglæde og står
over deres §-fnidder.

Svar på indholdet af mine indlæg.
Eller mail privat, hvis du har et problem.
At forpeste debatklimaet her, kan ikke undskyldes med upræcise , vejledende
regelsæt fra de langsomme modemmers tid.

Og hvis en ordentlig politimand mener,
at øget indsigt i lovjunglen behøves,
så er han forpligtet til at pinpointe _hvilke regler_,
der opleves måske-overtrådt.
Han kan ikke bare sige LÆS DET HELE.
Citer ordret - hvad der jo er nemt med copypast - i privat mail hvad du
oplever overtrådt af BW.

Det hedder netikette for netpoliti, og er den allervigtigste net-etik af
alle..

Gerne svar på mit spørgmål om _hvor hurtig_,
I mener var den gennemsnitlige hastighed på nettet,
da jeres net-sharialov-§er udformedes,

- og hvor hurtig er den er nu ??

Rigtigt politi oplyser altid deres navn, kontortid og
politistation-telefonnummer, hvis man spørger.
Hvorfor er selvbestaltet netpoliti altid usle, formummede autonome, der ikke
har fulgt med tidsånden

- Z-lovforslaget om MASKEFORBUD er forlængst blevet gennemført.

Hvis du vil korrekse, så oplys hvem du er.
Hit-and-run hjemles ikke af usenet-reglementes ånd eller bogstav

Hvis en af dine venner fyrede en vits af andetsteds end snak.vittigheder.ng,
ville du så også belaste os alle med forbudssnak - nej vel? Lighed for loven
er underforstået i usenet-reglerne.

Og lad nu vær med kun at svare udenom - vi kan ikke komme videre med den af
jer ønskede debat om jeres oplevelse af regelbrud, før I besvarer hvad I er
spurgt om.

Et privat vagtværn som jer, har pligt at svare på væsentlige spørgsmål.
Usenet er for alle - ikke kun for nogle universitets-pingers venner.

Venligste hilsener Bo Warming tlf.35861000

Fra : N/A

Dato : 11-03-02 09:29

Fra : N/A

Dato : 11-03-02 09:29

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-02 09:29

Bemærk at også over-netpolitibetjent Bertel Lund Hansen erkender sin
manglende evne til at indsparke logisk modspil til hvad jeg skriver.
Klagerne mod mig kan på intet punkt forsvares udfra usenet-regler.

Så Bertel forsøger sig med standard mobningen med, at man "belaster"
fællesskabet, og som vi ved, så er Arne H Wilstrup blevet truet med, at også
han ville blive sharia-censureret væk af danske udbydere, hvis han gentog
at svare til Bo Warming. Men truslerne viste sig tomme

Hvis Bertel som rigtig betjent søgte at mobbe en upopulær værtshusgæst ved
at sige om folks kommunikation med gæsten
">Det tjener intet fornuftigt formål" og at den upopulære gæst leverer
">vrøvl"
som han gør om mig, så ville han få næse/dom for injurier. Politi går efter
bold ej mand og tillader ikke subjektivt had - det har Danmark fine regler
for.

"Foråret så sagte kommer". Kaj Munk
"Lys over land - det er det vi vil" I P Jacobsen

Venligste hilsener BW 35861000

Fra : Jesper

Dato : 09-03-02 14:40

in article Aani8.36$RB.4400@news010.worldonline.dk, Bo Warming at
Bo.Warming@spamfilter.dk wrote on 09/03/02 13:25:

> [...]
> ideer om hvad er offtopic kan bruges til censur imod min klart politiske
> indlæg om perkervitser og integrations-humor, er SLUT, SLUT, SLUT

Jamen lille Bo, der er da ikke nogen der vil censure dig, de vil bare lempe
dig over i den rigtige gruppe og det er når vi taler vittigheder
dk.snak.vittigheder .

> Bemærk at værste offtopic'er af alle er Jesper selv, der bruger fire linier
> på plat "vits om lort og lillebror".

Kære lille Bo, læs dog hvad der står i netiketten:

"..signaturen opfattes som et "fristed", i den forstand at afsenderen kan
skrive hvad han har lyst til."

> Et godt råd: "gå efter bold ej mand". Skriv om _politik_, og hvis du ikke
> fatter et indlæg, så ignorer det(eller ring/mail privat, mange forfattere er
> villige til at hjælpe læsere, der har problemer)).

Ja , og jeg hjælper dig med dig problem med at finde den rigtige
nyhedsgruppe.

> Grunden til at man har blåstemplet som klart OK , at folk idag crossposter
> til to grupper samtidig, er at mange indlæg har relation til to newsgroups.

Dine vittigheder har ingen relation til de 2 grupper du x- poster til.

> [...]
> og hvis Jesper sendte mig en privat, venlig mail om, at jeg måske også
> burde berige vittighed-ng'en med mit værk, så ville Jesper ikke være

Kære lille Bo, du er så gammel i gårde at jeg må gå ud fra at du ved at der
findes en vittigheds-ng.

> [...]
> aldeles uproblematisk med kommercial-spam og andet fyld. som FÅ er glade
> for, og mange, måske de fleste helst er fri for..

Det er stadig et tidsspilde at skulle læse en masse indlæg for at finde
on-topic indlæg.

> At respektere _også mindretallet_, de FÅ der værdsætter hvad Jesper ikke
> værdsætter, er faktisk forskellen mellem os demokrater
> - og så intolerante flertalsdiktatur-fascister som Jesper.

Netikette er til bl.a. for at beskytte mindretallet.

> [...]
> kommer vi ind på et for Jesper vigtigt kapitel, tolerance, lev og lad leve.
> Ring hvis du er modtagelig for vejledning her.

Humoristisk sans er en god ting, især hvis man selv poster vittigheder, så
kan man også grine af andres.

EOD

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-02 21:59

> Kære lille Bo, læs dog hvad der står i netiketten:
>
> http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

BW: Det står så uklart, at det ikke kan bruges til noget.

At dømme efter en færdselslov med een § "kør hensynsfuldt" er svært.

Her en grundig kommentar til problematikken'

-----------------------------
_TDC smadrede Usenet ved at forkæle kværulanter_

Der ville være flere indlæg dvs flere gode indlæg , dvs mere godt liv, hvis
folk ikke hæmmedes af frygt for ydmygende advarsler og udsmidninger.Frygt
for over-usenettere med magt.

Så netpoliti-truslerne er dybt skadelige - ikke kun vedr mig, der er
total-uskyldig, men især ved at debat-klimaet ødelægges, når så meget skal
handle om tolkning af vage regle, og netikette-kværulance afsporerr.

Her et gæt på hvorfor de høje herrer har styret udviklingen til nuværende
stagnation, , med ofte under 100 aktive deltagere.

TDC er ikke den eneste synder. De havde nossegreb på Image m.m- lige efter
fup-privatiseringen, og er dermed nu toneangivende mht at opfordre
netikette- politi til at herse med andre.

Ved sindrig topstyring har man skabt klima, hvor "ledere" nyder magt ved at
brokke sig over netikette-afvigelser og ved at have magt at true med - et
frynsegode.

Mangel på ankemuligheder gør den urimeligt respektindgydende.

Politikens Hus er medskyldig - de startede bbs("Politiken Online" og fik
afprøvet de listige styringsmuligheder og fik indsat venner derfra på Ålborg
Universitet mm.

Politiken og TDC mm ønsker at internettet skal blive den fiasko det er, og
at det ikke skaber en meningspåvirkning , der kan konkurrere med TV og
avisers, som man jo sikrer regering og folketing med.

De har gjort usenet ufri og kedelig ved censur, og har derfor hindret at det
bliver spændende og stort og opinionsdannende , sådan som alle debatglade
havde visioner om, da nettet startede.

Millhouse "We got to spread this stuff around. Let us put it on the
internet"
Bart: "No - we have to reach people , whose opinion actually matter." The
SimpsonsFamily, TV3+

Bo Warming 35861000

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-03-02 16:06

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

Bo Warming, du bedes øjeblikkelig stoppe med at sende flame-mails til
min private mailadresse. Jeg ønsker absolut at blive fri for at få
mail fra personer som dig sendt til min private mailadresse.

XFUT dk.admin.netmisbrug

Der fra sønda morgen vil nyde 8 dages solskinsferie ved Middelhavet
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-02 17:49

FALCK > Bo Warming, du bedes øjeblikkelig stoppe med at sende flame-mails
til

BW: "Flame" , er det ikke injurieagtige personangreb. ?
Hvis du har modtaget sådant med mig som afsender, så har igen en fup-person
skrevet i mit navn. Jeg finder livet for kort til at komme med nedsættende
bemærkninger om enkeltpersoner.

> min private mailadresse. Jeg ønsker absolut at blive fri for at få
> mail fra personer som dig sendt til min private mailadresse.

Har nogen et bud på hvad er "personer som dig" - har usenet regler om at
266b-dømte eller sæddonorprivatiserings-pionerer er Untermensch?

Jeg er aktivt medlem af både katolsk og folke-kirke , og min sognepræst
begge steder ved det(men ingen tør ny SteenRibers-sag
- kan det være i strid med usenet-regler.? Jeg er mystificeret. Hjælp at
gøre Falcks kritik forståelig for en ydmyg fortabt søn og tilbagevendt
usenetter som mig.

Har man modvilje mod at læse, hvad en eller anden debattør mener, så er
eneste modne og ansvarlige måde at stikke hovedet i busken, at man
stilfærdigt sætter killfilter på. Nemt og elegant, og der er sikkert mange
der kan rådgive Falck om teknikken - ca 5 tastetryk.

Jeg tror aldrig nogen har valgt filtring det mod mig, selvom Politiken
igen-igen digtede at jeg var Danmarks mest afskyede, hadede og killfiltrede
mand på internettet
- folk er for nysgerrige til at afskære sig fra indsigt, men det moderne,
løgnagtige cyberskældsord er "plonk nu er han killfiltret af
overmenneske-mig for han er undermenneske"

Gerningsretfærdige muhamedanere og farisæere, har travlt med at dømme folk
til helvede før de dør, og få dem ud af usenet-paradis som symbolsk
handling,
- de siger "Tak, Gud ,at jeg ikke er som tolderen BW"

Læs Luk 16 om den utro godsforvalter og den uendelige tilgivelse han gives -
den er mangelvare hos visse usenettere.

Mobber jeg Falck ved at teoretisere om at han er modstander af
retfærdiggørelse ved tro - som Nietzsche siger så er ad hominem tidsspilde,
men man kan med fordel bruge personer som symbol på en pointe.

Venligste hilsener Bo Warming tlf 35861000 - mail gerne eller ring, hvis
problem. Mudderkastning er i åbenhed er trættende.

Fra : Frederik

Dato : 10-03-02 00:16

> [...]
> --
> Jesper
> "Hvis alle slår en skid mod racisme Fredag lugter der af lort Lørdag."

Vil i ikke bare smide ham i jeres killfilter og lade være med at besvare
hans indlæg? For mit eget, og jeg gætter, de fleste andres vedkommende
dukker de nemlig kun op i form af folks besvarelser. Det ville være så
meget nemmere at totalt ignorere ham hvis i også gjorde det :).

Mvh Frederik

Fra : Hedningen

Dato : 10-03-02 02:13

"Frederik" <glem@det.dk> wrote in message

> [...]
> dukker de nemlig kun op i form af folks besvarelser. Det ville være så
> meget nemmere at totalt ignorere ham hvis i også gjorde det :).

Tillykke! Du er nummer 10.000, der fremsætter denne anmodning. Du har vundet
en aften med Bo Warmings telefonsvarer.

--
Ha' en go' dag
Hedningen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-02 10:11

CENSURIST> > Vil i ikke bare smide ham i jeres killfilter og lade være med
at besvare

BW: Heldigvis er ikke alle danske debatører
"stalinister", og en EB-topmand var i min gymnasietid en værdifuldere
ungdomsoprører end de typiske venstreorienterede:
----------------
Anti-censur-helten Pedro, EB, 60 år, og den bedste del af 60'er oprøret

Pedro bør især hædres for sin indsats mht at afsløre den danske stats
mundkurv-tiltag, altså censur, vedr radio Merkur 1960-64 (ca).
Længe sejlede sender-skibet og fik folk til at tænke, at grundlovens ånd
mht ytringsfrihed burde sikre imod. at DR fik konkurrenten nedlagt.

Havde Pedros kamp lykkedes, havde privat radio og TV gjort folk bekendt med
hvad Glistrup står for, og Z havde været stærkere end V og DF.

Den anti-autoritære Merkur-indsats nævnes sjovt nok ikke i de mange
artikler om 60-års-fødselar Peder "Pedro" Christensen, nu EB.

Efter denne godt forsøgte indsats imod dansk stalinisme, er
EB-hygge-historie-pedanten desværre blevet kvindesagens slikkeslave, der
koketerer med strikning og pikant buttethed, et lille ufarligt oprør mod
sundhedspropagandaen.

FORKORT FRIT

Fra : Hedningen

Dato : 10-03-02 13:04

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message

*,,,*

Og? Jeg kunne da ikke drømme om at censurere nogen. Jeg har end ikke
killfilet nogen. Jeg tror du misforstår. Og Pedro, han er da noget af det
klammeste. Det vamle kys han overfaldt Per Stig med, hvorpå han skrev om, at
Per engang i sin pure ungdom havde kørt bil med forhøjet promille. Adw. Ikke
at jeg nærer nogen sympati for Per Stig, forstås.

--
Ha' en go' dag
Hedningen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-02 17:39

"Hedningen" <Hedningen@msn.com> wrote in message

> [...]
Ikke
> at jeg nærer nogen sympati for Per Stig, forstås.

Af en journalist at være, er han ret vidende og charmerende og oprørsk - og
at han var rigtig glistrup-oprørsk vedr noget vigtigt - censur i æteren - i
sine unge dage, er totalt fortiet i de mange detaljerede "nekrologer" som
aviserne bringer i anledning af føsdaen.

Censurering bør ske hvis ytringen gør meddelagtig i vold, tyveri, bedrag -
og det kan straffes selv uden injurie-§.
Hvornår er censur ellers berettiget, fx på usenet?
(Mailbombning og virus , ja, men det er jo sabotage på linie med hærværk og
basale straffelovs§er er også her rigelige. Copyright er skadelig, men bør
nedtrappes langsomt, ikke abrupt. Hvad ellers behøver vi censur imod???)

Hvis ytringsfrihed i æteren, som jo virkelig afgør folks kryds, så ville
meget se anderledes ud - bl.a. ville Glistrup have været statsminister i
tyve år nu. Så Merkur-forsøget bør ikke forties - det bør stå i
historiebøgerne på linie med Struensees hundred dage der sparkede DK ti år
frem.

Debat om sådan væsentlig livssyn-fact kan også bidrage til at net-politis
paralelitet til Stasi indses.