Ang. 2 netkort ved ADSL
Fra : Bent

Dato : 08-03-02 19:54

Hej med jer
Jeg får i næste uge Bredbånd fra TDC og vil høre om det ville være en fordel
at have 2 netkort i maskinen 1 til lokalnet og 1 til internet, jeg får 2
dynamiske adresser og vi er 2 maskiner der gerne skulle kunne udveksle filer
print deling osv. Der er jo evt. probls. med at de to dynamiske adresse ikke
ville connecte til hinanden, så man skulle bruge NetBUI protokollen.
Jeg tænker også på om sikkerheden ikke var større hvis der var 2 seperate
netkort, ret mig endeligt hvis jeg tager fejl.
Hilsen Bent

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 14-03-02 23:51

Du kan jo bare få faste ip'er hos TDC.

Jesper

Fra : Bent

Dato : 15-03-02 07:48

Hej med dig
Nej jeg skal have BB fra TDC og der kan jeg kun få 1 fast IP eller 2
dynamiske IP, derfor dette spørgsmål.
Hilsen og tak for svaret
Bent