Hvad er det der gør at tegnsættet ændrer s~
Fra : afroman

Dato : 08-03-02 19:31

Jeg har lige lavet en side, men når den bliver vist i browserenlaver den
tegnsættet om til unicode, i stedet for Europæisk (windows) , hvad er det
der gør at den ændrer det, og hvad skal jeg rette ???

Venligst Kim
(Siden der er problemer med er www.thai-food.dk )

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-03-02 22:14

"afroman" <kim_Afro@hotmail.com> skrev:

> Jeg har lige lavet en side, men når den bliver vist i browserenlaver den
> tegnsættet om til unicode, i stedet for Europæisk (windows) , hvad er det
> der gør at den ændrer det, og hvad skal jeg rette ???

Jeg kan se at den står til

Ret det til

--
Allan

Fra : afroman

Dato : 09-03-02 13:19

Du er simpelthen en knag.... Nu behøver jeg ikke at have hovedpine over det
mere !!!!

Mange tak !!
Venligst Kim Bach
www.thai-food.dk