Oplåsning af 3310 med kode
Fra : Anders Boutrup

Dato : 08-03-02 19:05

Hejsa...

Jeg ved godt, at der ikke er noget, der hedder "dumme spørgsmål", men det
her er garanteret tæt på

Jeg har af Orange (efter 20 min. ventetid på deres Hotline) fået en kode til
at låse min telefon op, da jeg skifter til andet selskab. Jeg glemte
imidlertid at spørge om, hvordan jeg anvender denne kode...
For at slippe for endnu 20 min. ventetid håber I kan hjælpe mig....

På forhånd tak :)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-03-02 19:13

Anders Boutrup skrev:

>Jeg glemte
>imidlertid at spørge om, hvordan jeg anvender denne kode...

Du skal taste følgende:

#pw+UNLOCKKODE+1#

(p, w og + får du frem ved at trykke flere gange på *)

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Anders Boutrup

Dato : 08-03-02 19:52

Tak skal du ha, den sad lige i øjet!