Re: "En eller anden ret privat krig mellem~
Fra : Nick

Dato : 08-03-02 10:40

Så er det jeg spørger: Er det kun i min verden, at vi har overskredet
11-12-2001?

Hvis man kigger lidt på den "proffe" hjemmeside som angivet i Boris'
signatur, er der mange sider der kommer op 11-12-2001.

Jeg glæder mig...

Hvem vil dog handle med et "firma" som har et så useriøst indhold i sit
marketingmateriale? Jeg undrer mig.

/Nick

Nu skal i alle lige høre en lille sød historie...!

[ bla...bla... bla...]

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 08-03-02 13:17

Nick wrote:

> [...]
>
> Hvis man kigger lidt på den "proffe" hjemmeside som angivet i Boris'
> signatur, er der mange sider der kommer op 11-12-2001.

Jeg fatter ikke helt de ovenstående linjer...! Gode eller dårlige...?

> Jeg glæder mig...

Til...?

> Hvem vil dog handle med et "firma" som har et så useriøst indhold i sit
> marketingmateriale? Jeg undrer mig.

Hvad hentyder du til...? GSM Unlocking Denmark eller...?

Undskyld mig, men mit tilhørs forhold til GSM Unlocking Denmark er _meget_
begrænset...! Jeg har solgt siden...! Og Lasse ville den gang både starte
bål og brænd... men jeg har sku ikke hørt mere efter at det kom på
usenet...!

/bm

--
Skal du have skiftet lyset i din mobiltelefon?
Siden er ikke pt. færdig!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-03-02 13:52

Boris Mathiasen skrev:

>Til...?

Til d. 11-12-2001 tror jeg...

>Og Lasse ville den gang både starte bål og brænd...

Jeg orker ikke bruge mere tid på det, men du overholdet ikke den
afatle du selv havde sagt OK for... Og da du ikke ville overholde
denne tilbød jeg dig, at du i stedet kunne betale, som alle andre
(uden speciel) aftale gjorde og stadig gør.

>men jeg har sku ikke hørt mere efter at det kom på usenet...!

Jeg har sendt dig nogle mails, og ikke fået svar, og du har på et
tidspunkt skrevet jeg er i dit killfilter (så du ser måske heller ikke
denne posting).

FUT: dk.snak.off-topic

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Morten Jensen

Dato : 08-03-02 18:52

OK.... Hvad er det nu liiiiiige dette drejer sig om....??

Nu har jeg været off-line et par måneder, så ville det da være rart med lidt
feedback...

?

Morten

--
Få din mobil unlocked - 70 kr.
Kontakt mortenjensen@get2net.dk

Fra : Nick

Dato : 09-03-02 08:12

Jeg så en gang spam fra gsmunlock.dk og Lasse Hedegaard, som jeg synes er
ret ligegyldige for os andre.

De er åbenbart kommet op at slås om noget med betaling for noget. Det er
enormt uinteressant for os andre, og det var min pointe.

Og så var der lige det, at den ene part reklamerer med gsmunlock.dk-adressen
i sin signatur, så den hoppede jeg ind på. Og hold da fest en amatøragtig
side... Den var den anden pointe.

Så min konklusion (som vist stod mellem linierne): Hold jeres private
slagsmål til de private gemakker. Så er der sjovere for os andre her...

/Nick

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-03-02 15:01

Nick skrev:

>Jeg så en gang spam fra gsmunlock.dk og Lasse Hedegaard

Jeg vil godt vide hvornår du nogensinde mener jeg har spammet! Jeg
mener spam er en alvorlig sag, jeg er en stor modstander af dette og
bryder mig absolut ikke om at blive anklaget for spamming. Ved du hvad
begrebet spam omhandler?

>De er åbenbart kommet op at slås om noget med betaling for noget. Det er
>enormt uinteressant for os andre, og det var min pointe.

Fuldstændig enig - jeg prøvede som en gal at forklare at debatten ikke
hørte hjemme her.

>Og så var der lige det, at den ene part reklamerer med gsmunlock.dk-adressen
>i sin signatur, så den hoppede jeg ind på. Og hold da fest en amatøragtig
>side... Den var den anden pointe.

OK, men jeg kan godt forstå nogle undrer sig, du svarede på et indlæg
fra 2. januar? Det er over 2 mdr. siden.

>Så min konklusion (som vist stod mellem linierne): Hold jeres private
>slagsmål til de private gemakker. Så er der sjovere for os andre her...

Helt enig.

spamming).