Asus Probe-versioner.
Fra : Madsen

Dato : 08-03-02 04:11

Hej,

Nu har jeg siddet og ledt jeg ved ikke hvor længe efter en oversigt
over forskellen på de forskellige Asus Probe-versioner, men har ikke
kunnet finde den. Kan det virkelig passe at der kun er en enkelt
version af Asus Probe der understøtter Dual-CPU?

Madsen.

Fra : Aksel

Dato : 10-03-02 23:19

> [...]
> kunnet finde den. Kan det virkelig passe at der kun er en enkelt
> version af Asus Probe der understøtter Dual-CPU?

Hold dig fra Asus Probe brug i stedet MBM som er shareware, den er stabil og
har overvågning af flere temperaturfølere

Hilsen Aksel

Fra : Madsen

Dato : 10-03-02 23:46

Aksel skrev:

> Hold dig fra Asus Probe brug i stedet MBM som er shareware, den er
> stabil og har overvågning af flere temperaturfølere

MBM? Hmm, det har jeg aldrig hørt om, men vil da lige give det en
chance så. Ved du om det understøtter Dual-cpu?

Madsen.