Norton Antivirus 2002 : abonnement
Fra : Surf

Dato : 08-03-02 00:06

nu har jeg købt den men så opdaget jeg at om et år kan jeg ikke mere
opdater andrer anti-virus og jeg har ikke kreditkort det er noget med at
man skal ha et abonnement så hvad gør jeg så om et års tid kan i
fortælle mig det

http://www.kandu.dk/

Fra : Børgesen

Dato : 08-03-02 09:50

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdater andrer anti-virus og jeg har ikke kreditkort det er noget med at
> man skal ha et abonnement så hvad gør jeg så om et års tid kan i

Et eller andet sted på Symantecs hjemmeside finder du et telefonnummer,
hvorpå du kan ringe og bestille en forlængelse. Nogle uger før licensen
udløber for du en advarsel, og jeg mener også at telefonnummeret står dér.

Børgesen

Fra : Bo Nordahl Pedersen

Dato : 08-03-02 21:26

Hej Surf

Du kan downloade månedlige eller halv-månedlige opdateringer til dit
Norton antivirus program på nedenstående URL:

http://www.sarc.com/avcenter/defs.download.html

fordelen ved LiveUpdate er at computeren selv henter opdateringer ned
lige når de blir tilgængelige, mens ikke abonnenter må vente 14 dage /
1 måned før de kommer i de gratis opdateringer.

Venlig hilsen
Bo

Fra : Gues Who

Dato : 29-03-02 02:07

bnp@email.reklamernejtak.dk (Bo Nordahl Pedersen) wrote in
news:3c891d61.8313967@news.worldonline.dk:noget der ligner dette

> [...]
> lige når de blir tilgængelige, mens ikke abonnenter må vente 14 dage /
> 1 måned før de kommer i de gratis opdateringer.

Det tror jeg ikke på, de "gratis" kommer næsten dagligt. Desuden
kan du ikke bruge dem hvis dit abonnement for opgradering er udløbet.