Hvor køber man dobbelte jewel-cases i Købe~
Fra : orbital

Dato : 07-03-02 11:18

Hej

Jeg kan godt finde det på 3 webbutikker på edbpriser under cd-medier,
som tilbehør. Men med porto og efterkrav er det jo lidt fjollet.

Er der ikke nogle plade-butikker eller edb-butikker i Kbh. der har det
?

med venlig hilsen og tak

John

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 07-03-02 12:32

"orbital" <johnknuhtsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> som tilbehør. Men med porto og efterkrav er det jo lidt fjollet.
>
> Er der ikke nogle plade-butikker eller edb-butikker i Kbh. der har det

Jeg mener at have set næsten alle slags Jewel cases incl. dobbelte hos TP
Musik Marked på Roskildevej ude på Frederiksberg. (lige ved zoo).

Du kan jo evt. prøve at ringe til dem.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

Fra : orbital

Dato : 07-03-02 14:10

takker !

Tager den på Gl Kongevej 49.

mvh

John

Fra : Leony

Dato : 07-03-02 12:42

"orbital" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke nogle plade-butikker eller edb-butikker i Kbh. der har det

Axel Music sælger indlæg så du kan lave din egen dobbeltcd af en alm
jewelcase koster 2,50 kr (i Odense i hvert fald).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Devast8or

Dato : 07-03-02 16:48

Jeg købte nogle stykker i GUF for et stykke tid siden. Jeg vil gå ud fra at
de stadig har dem.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: Morten (at) Teilmann (dot) Biz

Fra : Nano**

Dato : 07-03-02 23:29

> [...]
> som tilbehør. Men med porto og efterkrav er det jo lidt fjollet.
>
> Er der ikke nogle plade-butikker eller edb-butikker i Kbh. der har det

I Fona i Frederiksbergcenteret er der nogen

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 08-03-02 11:04

Prøv biblioteket!

I slagelse benytter biblioteket specielle cases internt. Derfor sælger de
alle de normale meget billigt.....

Mvh Thomas

Fra : sune vuorela

Dato : 08-03-02 12:10

On Thu, 07 Mar 2002 11:18:07 +0100, orbital <johnknuhtsen@mail.dk>
wrote:

> [...]
>som tilbehør. Men med porto og efterkrav er det jo lidt fjollet.
>
>Er der ikke nogle plade-butikker eller edb-butikker i Kbh. der har det
D:E:R sælger dem til 5 stk for 30 kroner.... pladeforretninger tagetr
som regel 50 kroner,,,,,

Er der forøvrigt nogen der kender til steder hvor man kan købem 3
eller 4dobblete covers?

Fra : Leony

Dato : 08-03-02 15:15

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev i en meddelelse

> Er der forøvrigt nogen der kender til steder hvor man kan købem 3
> eller 4dobblete covers?

Electronic World i Odense har 3, nogle gange også 4 dobbelte.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 08-03-02 18:25

"orbital" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse news:bife8uo1s6mnep4c2vlc88ognlumbi7oel@4ax.com...

> [...]
> som tilbehør. Men med porto og efterkrav er det jo lidt fjollet.
>
> Er der ikke nogle plade-butikker eller edb-butikker i Kbh. der har det

Hvis man har kontakt til en momsregistreret med Metrokort, kan de ofte findes
der til rimelige penge.

Jeg har købt nogle der til 2,50 /stk. incl moms.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.: