hvilken køler til k7s5a
Fra : Steffen

Dato : 07-03-02 10:42

er der synderlig forskel på kølere, påtænker at købe den billige
Titan-D5TB(2) til 125,- hos shg. Forslag?

/Steffen

Fra : Thomas Krath

Dato : 07-03-02 15:20

> er der synderlig forskel på kølere, påtænker at købe den billige
> Titan-D5TB(2) til 125,- hos shg. Forslag?

Kender den ikke, men kører selv Silent Viking fra ThermalTake på samme
bundkort.

--
Thomas Krath
www.tkrath.dk

Fra : Bear

Dato : 07-03-02 18:40

Fin køler... og stille

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Henrik Thomsen

Dato : 10-03-02 11:48

On Thu, 07 Mar 2002 09:41:52 GMT, s_moestrup@hotmail.com (Steffen )
wrote:

>er der synderlig forskel på kølere, påtænker at købe den billige
>Titan-D5TB(2) til 125,- hos shg. Forslag?

Jeg har K7S5A og har valgt følgende, som jeg er tilfreds med:

Køleprofil:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=192&page=1 kr. 430

Blæser:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=319&page=1 kr. 140