Proftpd og automatisk view af en bestemt f~
Fra : Bruun

Dato : 07-03-02 08:59

Hejsa i gruppen,

Jeg har her på jobbet sat en FTP server op. Den kører bare som en drøm.

Nu er der ved at være så mange forespørgelser fra kollegaer omkring hvor
ligger hvad mm. Det er ved et blive lidt for tidskrævende!!

Så tænke jeg på om det var muligt at lave noget der automatisk åbner en
bestemt fil når man går ind i en mappe?

Ex. har en mappe der hedder Utilities. Når man går ind i den så åbner den en
readme.txt op på brugerens skærm.

Nogle erfaringer her inde fra?

Mvh Kim Bruun

Fra : Bruun

Dato : 07-03-02 09:49

Hejsa,
"Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> bestemt fil når man går ind i en mappe?
>
> Ex. har en mappe der hedder Utilities. Når man går ind i den så åbner den

nevermind... læs og bliv informeret :)

DisplayFirstChdir      .message

Er den man bruger.

Mvh Kim Bruun