oplysninger om grafikkort
Fra : Torben

Dato : 07-03-02 06:27

Efter formatering af en pc, mangler jeg facts om et grafikkort (producent,
type osv.) så jeg kan installere de rigtige drivere.

Hvor finder jeg de ovennævnte oplysninger om grafikkortet, UDEN at skille
kabinettet??

Mvh Torben

Fra : Christian Mygind

Dato : 07-03-02 08:25

"Torben" <tep@newmail.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> type osv.) så jeg kan installere de rigtige drivere.
>
> Hvor finder jeg de ovennævnte oplysninger om grafikkortet, UDEN at skille

Grafikortet identificerer sig oftest selv allerførst, når du tænder
maskinen, før der tælles ram op.

/Chr

Fra : Gichael

Dato : 07-03-02 15:02

Det er ikke sikkert at det gør det. Gamle grafikkort skriver det ikke.

Mvh Michael

Fra : Christian Mygind

Dato : 07-03-02 15:41

"Gichael" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke sikkert at det gør det.

Hvilket er årsagen bag mit ordvalg: "Oftest".

>Gamle grafikkort skriver det ikke.

Jo de gør.

Citatteknik er en god ide. Se
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html hvorfor.