wrr+wipl... ingen prioriteter
Fra : Steen Suder

Dato : 07-03-02 00:19

Jeg har lavet en RH 7.2 med en 2.4.17 kerne med seneste wrr patch på
samt seneste iproute2 pakke, også med wrr patch.

Jeg forsøger at sætte et system op med de scripts der ligger med i
wrrpakken og det starter da også.

Problemet:
Prioritetssystemet virker ikke rigtigt; der kommer ihvertfald ikke nogen
prioriteter frem på wiplsiderne.
tc class ls dev ethx giver heller ikke nogen vægte eller noget, kun en
liste over class'er.

Er der nogen der har erfaring med wrr+wipl og evt. kan hjælpe med
problemet? Nogen forslag? Anything?

NB
Jeg har haft lavet en Debian 2.2 med 2.2.19 kerne med wrr patch på. Der
virkede alt som det skulle.

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 07-03-02 15:00

Steen Suder wrote:

> [...]
> problemet? Nogen forslag? Anything?
>
> NB
> Jeg har haft lavet en Debian 2.2 med 2.2.19 kerne med wrr patch på. Der

Jeg har for nylig sat wrr+wipl op på 2 maskiner. Jeg brugte kerne
2.4.18. De problemer jeg havde var at jeg ikke kunne compile iproute
ordenligt. Jeg skulle udkommentere linje 36 i lbl_route(tror jeg nok) og
derefter patche iproute.

Har du tjekket stedet hvor wipl ligger sine html filer?

Hilsen Mikkel