IP sporing
Fra : Raven_

Dato : 06-03-02 20:40

Hej ng

Jeg har installeret Nortons personal firewall på min comp. Hvilket ikke er
det dummeste jeg har gjort.

Hvilke muligheder har man når nu der står en IP på en person, der har
prøvet at lirke en trojansk hest ind. Hvordan finder jeg tilbage til
personen?

Håber der er nogen der kan hjælpe

Mvh
Raven_

Fra : Kent Friis

Dato : 06-03-02 20:42

Den Wed, 6 Mar 2002 20:40:02 +0100 skrev Raven_:
>Hej ng
>
>Jeg har installeret Nortons personal firewall på min comp. Hvilket ikke er
>det dummeste jeg har gjort.

Den slags programmer gør ofte mere skade end gavn.

>Hvilke muligheder har man når nu der står en IP på en person, der har
>prøvet at lirke en trojansk hest ind. Hvordan finder jeg tilbage til
>personen?

Hvordan har han prøvet på det? Mailet den til dig? Eller har du delt
dit C-drev?

Mvh
Kent
--
http://www.celebrityshine.com/~kfr/ - Ny tegning uploadet.

Fra : Martin Christensen

Dato : 10-03-02 18:15

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 07-03-02 21:09

"Raven_" <news@esenet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvilke muligheder har man når nu der står en IP på en person, der har
> prøvet at lirke en trojansk hest ind. Hvordan finder jeg tilbage til

Hej her er en adresse hvor du kan få oplyst udbyder ved at indtaste IP
adressen
http://www.ripe.net/perl/whois

Med venlig hilsen
Bjarne Østergård