IE vil ikke åbne nogle sider overhovedet
Fra : Jesper Stampe

Dato : 06-03-02 19:45

Mystisk. Alt virker men efter en genstart vil IE overhovedet ikke åbne nogle
sider. Jeg har prøvet mange. Fejlen er:
"Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
webbrowserindstillingerne."

Jeg havde IE5.5 og prøvede så med 6.0 - samme fejl. Opera - ingen problemer.
OE og Agent kører også . Jeg skal sikkert ind i indstillinger og pille - men
help

Fra : Henrik Gemal

Dato : 07-03-02 09:50

Jesper Stampe <nomail@post.tele.dk> skrev:
> [...]
> Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
> problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre

Er du i Offline mode?

Fra : Per Thykjær Jensen

Dato : 09-03-02 05:16

Det har måske noget med cookies at gøre.
Prøv repairknappen under installer / afinstaller software i win.

Per.