VB & graf
Fra : Jesper Vels

Dato : 06-03-02 16:28

Hej

Hvis jeg har noget data i en Access database, kan jeg så ik få VB til at
lave nogle grafer (søjle og kurver)?

Eller skal man have Excel ind i billede?

Nogle der evt. kunne henvis til nogle eksempler eller har nogle eksempler
man må se?

/Jesper Vels

Fra : Jan V.

Dato : 07-03-02 07:54

"Jesper Vels" <jesper@vels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eller skal man have Excel ind i billede?
>
> Nogle der evt. kunne henvis til nogle eksempler eller har nogle eksempler

Prøv at kigge på MS Chart Control.

Men den er ikke overvældende god. Jeg har slåsset lidt med den, overtog et
projekt hvor den var i.

Fx labels står med en eller anden grim skrift, som ikke kan skaleres uden at
det ser voldsomt grimt ud.

Jan