Nyhedslæser
Fra : Torben Olsen

Dato : 06-03-02 15:08

Hej NG

Jeg har et mærkeligt problem, med hensyn til min nyhedslæser:
Efter at jeg har installeret Office XP, og vil læse nyheder, dertil bruger
jeg Outlook, via Vis--> Gå til --> Nyheder, nyhedslæseren starter fint og
vil også gerne hente de første nyhedsgrupper men så snart det har været
igang med at hente et stykke tid får jeg et stop hvor der står "Der er
opstået en ukendt fejl" derefter kan jeg kun lukke nyhedslæseren ned, jeg
kommer aldrig videre, jeg har forsøgt at formatere HD og installere det hele
forfra men den samme fejl kommer igen.
Er der nogen der kender til dette og eller har en løsning??

Med venlig hilsen
Torben Olsen

Fra : pre

Dato : 06-03-02 19:43

Det er nok et "vildt gæt" men prøv at kikke i IE, der kunne være en
indstilling der begrænsede efter x minutters stilstand. NG-læsning er
faktisk tilstand.
pre

Fra : Torben Olsen

Dato : 12-03-02 20:09

Hej NG
Jeg har fundet ud af at det er min virusbeskyttelse (McAfee) der ikke kunne
arbejde sammen med installeringen så snart jeg afinstallerede
virusbeskyttelsen virkede nyhedslæseren perfekt...

mvh
Torben