JSP i apache
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 06-03-02 14:51

Hvad skal der til for at min linux apache kan afvikle jsp ?

Jeg vil gerne have mulighed for bl.a. at kunne afvikle:

<%@include file="menu.jsp"%>

i min html kode.

Eller SKAL jeg bruge php ?

Jørn

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 06-03-02 14:54

Tomcat, f.eks. (http://jakarta.apache.org/tomcat/).

> Jeg vil gerne have mulighed for bl.a. at kunne afvikle:
>
> <%@include file="menu.jsp"%>

Lidt meget at gå i gang med at konfigurere Apache til JSP bare for at
kunne inkludere filer...

> Eller SKAL jeg bruge php ?

Der er ingen, der tvinger dig til at bruge PHP, men hvis du prøver det,
vil du nok blive glad for det : )

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 06-03-02 15:18

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 06-03-02 15:28

Jørn Hundebøll skrev:

> [...]

Ikke i ren HTML. Man kan bruge SSI, men PHP er på mange måder bedre.

> Quick&dirty : hvad hedder det tilsvarende i php ?

require("menu.php"); eller include("menu.php");

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/