onani
Fra : Mirian

Dato : 06-03-02 13:36

Hej med jer.

Her sidste dag kom jeg til at tænke på om man kan onanere for meget,
forstået på den måde at man som kvinde kan massere sin klitoris så meget at
den bliver ufølsom.
Jeg har selv den teori at man simpelthen træner sin klitoris til at kunne
holde længere, akkurat som en mand der træner til at kunne holde længere.
Hvad siger i?
MVH Mirian

Fra : P.O.

Dato : 06-03-02 20:27

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Her sidste dag kom jeg til at tænke på om man kan onanere for meget,
> forstået på den måde at man som kvinde kan massere sin klitoris så meget

Vrøvl! Hvis dette er korrekt skulle alle seksuelt velfungerende
ungersvende/mænd være ufølsomme hele bundtet...jeg står inde for at det
_ikke_ passer.

> Jeg har selv den teori at man simpelthen træner sin klitoris til at kunne
> holde længere, akkurat som en mand der træner til at kunne holde længere.

Det er ikke af min overbevisning/klare indtryk at man "kan holde længere"
ved at onanere hyppigt. Dette opnås ved forskellige øvelser/teknikker hvis
man hører til flokken af "3-minutters selskabet" (no offence). ...man kan
selvfølgelig også se hård porno 24/7 og på den måde blive
"ufølsom/forkvaklet", men det er vist lidt OT.

/R.O.

Fra : dkwM327

Dato : 07-03-02 00:37

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 08-03-02 00:46

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.

Hej Mirian

> [...]
> holde længere, akkurat som en mand der træner til at kunne holde længere.

Jeg har onaneret flere gange dagligt siden jeg var ca. 10 år, min
følsomhed har ikke på noget tidspunkt været nedsat
Men hvis jeg inden for kort tid onanere flere gange, tager det
længere og længere tid inden jeg får udløsning, det skyldes ikke nedsat
følsomhed (næsten tvært i mod) men, at jeg er tømt og ikke så hurtigt
producerer nyt sperm

MVH
Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-03-02 13:35

Hej Mirian

> Her sidste dag kom jeg til at tænke på om man kan onanere for meget,
> forstået på den måde at man som kvinde kan massere sin klitoris så meget
at
> den bliver ufølsom.

Nej, men du risikerer at blive blind

Jeg tror ikke, du skal bekymrer dig. Du kan blive ved indtil dit underliv
er rødt og ømt. Hvis du så holder en pause i en dag eller to, så
det hele som det plejer at være.

> Jeg har selv den teori at man simpelthen træner sin klitoris til at kunne
> holde længere, akkurat som en mand der træner til at kunne holde længere.
> Hvad siger i?

Det at en mand kan holde længere er et spørgsmål om strategiske pauser,
teknik og det der foregår i knolden. Du kan ikke træne din pik til at
blive mindre følsom. Følsomheden kommer uværgeligt tilbage. Og heldigvis
for det.

Mark

www.mandezonen.dk
- Når du er træt af Tidens Kvinder