Nye Højttalere
Fra : Daniel-San

Dato : 06-03-02 01:15

Davs

Jeg skal ud og ha' mig et par EDB højttalere. Har efterhånden sat mig op til
at det skal være :

Logitech SoundMan Xtrusio DSR100 til knap 1300 spir.

Synes dog det er en lidt krydret pris, men det er det eneste "heftige" sæt
jeg kan finde med en høretelefonudgang på remoten/højttalerne. Findes der
ikke alternativer? - Krav : 5 højttalere (4 sat + 1 sub), Hovedtelefonudgang
samt lyd i den bedre ende...

Mvh Daniel-San

Fra : Gjøl

Dato : 06-03-02 08:22

"Daniel-San" <bluwduch@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke alternativer? - Krav : 5 højttalere (4 sat + 1 sub), Hovedtelefonudgang
Jo Philips har da og lige sendt et par sæt på markedet, både 4+1 og et sæt 5.1,
billigere end Creative

Fra : Bagle

Dato : 06-03-02 08:37

Gå efter et sæt Altec Lansing atp-5 (mener jeg de hedder) Har ikke selv hørt
lige de er blevet rost til skyerne mange steder fra. De koster omkring en
tusse og selve mærket kan jeg klart anbefale

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-03-02 10:49

"Bagle" <bagle2605@sjokoladeland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige de er blevet rost til skyerne mange steder fra. De koster omkring en
> tusse og selve mærket kan jeg klart anbefale

Jeg har selv sådan et sæt Altec Lancing ATP5, og de spiller kanongodt og
meget højt.
MEN, de har ingen hovedtelefonudgang, som kravet til højttalerne jo er.
Kan man undvære dennne udgang, er højttalerne bestemt et best buy.

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Daniel-San

Dato : 06-03-02 12:09

> [...]
> MEN, de har ingen hovedtelefonudgang, som kravet til højttalerne jo er.
> Kan man undvære dennne udgang, er højttalerne bestemt et best buy.

Havde nemlig klart også dem med i overvejelserne indtil jeg så de manglede
en høretelefon-udgang - Bruger desværre denne en tand for meget til jeg
gider fedte med kabler hver gang

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-03-02 12:58

On Wed, 6 Mar 2002 12:08:40 +0100, "Daniel-San" <bluwduch@wanadoo.dk>
wrote:

>Havde nemlig klart også dem med i overvejelserne indtil jeg så de manglede
>en høretelefon-udgang - Bruger desværre denne en tand for meget til jeg
>gider fedte med kabler hver gang

Jeg har et sæt ATP-3, som er stereo-udgaven af sættet. Til spil
foretrækker jeg headphone, og derfor har jeg et fordelerstik i
udgangen af lydkortet. I den ene "gren" sidder kablet til subben, og i
den anden sidder kablet til mine Sennheiser, hvor kablet heldigvis er
rigtig dejligt langt.

--

Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Daniel-San

Dato : 06-03-02 13:35

> [...]
> udgangen af lydkortet. I den ene "gren" sidder kablet til subben, og i
> den anden sidder kablet til mine Sennheiser, hvor kablet heldigvis er

OK - Det var også en løsning... Har dog ikke så langt et kabel på mine
lyttebøffer, derfor skal jeg nok medregne prisen på et sæt nye, og så er jeg
ligevidt. At begynde at fifle med forlænger mm. er ikke lige mig. Desuden
koster ATP5'eren knap 1100, og så er der ikke så langt op til de 1300 som
Logitech'en koster - Har virkelig været nettet rundt, og folk er meget
positive stemt overfor det sæt. Kunne godt være man bare skulle leve på
rugbrød og vand en uge, og så snuppe det istedet for

Fra : Gjøl

Dato : 06-03-02 23:01

> [...]

Min datters højtalere er Yamaha med subwoofeer, men der er kun 2 sidehøjtalere og
en sub. Men den ene højtaler har udtag på fronten
De hedder helt nøjagtigt Yamaha YST.M8