Automisk refreshe funktion/program til IE ~
Fra : HALLUM

Dato : 05-03-02 23:49

Hej Gruppe !

Jeg leder efter en måde hvor på jeg automatisk kan få en
given internetside til at "refreshe" / F5

Jeg har nogle sider hvor der er sidste nyheder - det kunne
være dejligt hvis de automatisk opdaterede f.eks hvert minut...

Jeg har ledt og ledt og endnu ikke fundet noget - jeg bruger
Microsoft Internet Explore 6.0 i WinXP - og her lader det ikke
at være noget der er indbygget...

Jeg så engang et "autoprogram" hvor man kodede musen med
bevægelser (f.eks at trykke på refresh og dernæst vente 1 minut
for derefter at gentage proceduren - måske kunne det virke ?

Nogle der har et link - en løsning ?

På forhånd tak for hjælpen !

Hallum, Esbjerg

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-03-02 06:29

HALLUM wrote:

> Jeg leder efter en måde hvor på jeg automatisk kan få en
> given internetside til at "refreshe" / F5

Hvis du ikke ønsker at skifte browser, kan du benytte programmet
Webwasher, der også indeholder mange andre praktiske
funktioner.Programmet er gratis til privat brug.

http://www.webwasher.com

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : HALLUM

Dato : 06-03-02 09:43

Hejsa - Tak for det hurtige svar !

Lød godt - men programmet kan ikke køre
under XP - har du andre forslag ?

mvh. Hallum

Fra : Leony

Dato : 06-03-02 13:12

"HALLUM" <ph@hallums.dk> skrev i en meddelelse

> Lød godt - men programmet kan ikke køre
> under XP - har du andre forslag ?

Hvsi du har mod på at prøve en hurtigere browser end IE, så understøtter
Opera automatisk opdatering af en hjemmeside, du kan endda selv bestemme
tidsintervallet.
www.opera.com

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : HALLUM

Dato : 06-03-02 14:47

> [...]
>
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Hej Leony

Jeg prøvede at downloade og installere Opera
og det var jo en god oplevelse ! *S*

Smart den opdateringsindstillingerne !
Så den beholder jeg som 2. browser.... hehe....

Tusind tak for rådet !
Ha det godt
mvh. Hallum

Fra : Leony

Dato : 08-03-02 16:53

> Smart den opdateringsindstillingerne !
> Så den beholder jeg som 2. browser.... hehe....

Opera bliver man hurtigt glad for.
Jeg bruger den dog som 1. browser.

> Tusind tak for rådet !

Det var så lidt.