Nyt hardware?
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 05-03-02 23:11

Hej gruppe.

Jeg vil bare høre om I mener, at jeg snart bør tænke på at skifte mit
grafikkort ud, så jeg kan nå at spare lidt penge sammen?

Soltek SL-75KAV Bundkort
AMD Athlon 1,2 Ghz
Asus V7700 Geforce 2 GTS 32 mb ddr ram
30 Gb IBM harddisk 7200 Rpm
384 mb pc133 ram

Mvh. Lars.

Fra : Thomas Krath

Dato : 05-03-02 23:34

> Jeg vil bare høre om I mener, at jeg snart bør tænke på at skifte mit
> grafikkort ud, så jeg kan nå at spare lidt penge sammen?

> [...]

næ... kører det ikke fint ?

--
Thomas Krath
www.tkrath.dk

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 05-03-02 23:55

Øh - føler du at du mangler ydelse så ja. Ingen grund til at opgradere bare
for opgraderingens skyld alene.

Fra : René Jensen

Dato : 06-03-02 07:42

Lars Willum Christiansen wrote:
> Jeg vil bare høre om I mener, at jeg snart bør tænke på at skifte mit
> grafikkort ud, så jeg kan nå at spare lidt penge sammen?

> [...]

LOL, hvorfor dog det? -Jeg ser ingen grund til at lave panik-indkøb,
bare fordi nVidia har udgivet Geforce4, selv sidder jeg med et Asus
V6800 Geforce256 Pure, og jeg venter en gang til Geforce4 kommer ned i
et prisleje jeg vil betale for.

Skulle jeg absolut bruge penge på at forbedre ovenstående system, ville
det være en større harddisk ellers ikke andet...

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"