xpdf mangler på redhat 7.2 ?
Fra : Erland

Dato : 05-03-02 21:56

Hej Alle !

Under installation af RH7.2 går skidtet i stå når xpdf skal installeres. (
filen mangler eller er i stykker ). Ny installation uden xpdf - nu er det
xfree 4. etellerandet develop det er galt med, ( filen mangler eller er i
stykker ). Er det min cd det er galt med, eller er der nogle ting man bare
ikke skal installere på RH7.2 ??

Venlig hilsen Erland

Fra : Bo Simonsen

Dato : 05-03-02 23:11

In article <Xns91C8DFB34F18Aerecremovepost2teled@193.88.15.201>, "Erland"
<erec(remove)@post2.tele.dk> wrote:

> [...]
> er i stykker ). Er det min cd det er galt med, eller er der nogle ting
> man bare ikke skal installere på RH7.2 ??

Jeg vil gætte på det er din CD.. Jeg har aldrig haft problemer med
installation af Redhat.

/Bo

Fra : Erland

Dato : 07-03-02 07:41

Tak for svaret, ganske rigtigt var det min cd.

Venlig hilsen Erland