AP-500 trådløsnetværk
Fra : Carsten Petersen

Dato : 05-03-02 17:25

Hej nogen som har sådan en fædder og kan fortælle mig hvordan den kommer til
at virke på en hub ? det virker ikke her selv om jeg sætter et lige kabel
igennem til hub fra ap-500

Fra : Arne Keller

Dato : 05-03-02 17:41

On Tue, 5 Mar 2002 17:25:25 +0100, "Carsten Petersen"
<Carsten@Petersen.nu> wrote:

>Hej nogen som har sådan en fædder og kan fortælle mig hvordan den kommer til
>at virke på en hub ? det virker ikke her selv om jeg sætter et lige kabel
>igennem til hub fra ap-500

Har du lys i link lampen på din hub ?

Hvis du har det, skal du bare connecte til dit kablede netværk med din
AP manager software, finde APen og starte opsætningen.

Normalt fungerer dette uden problemer.

Hvis du ikke har været igennem opsætningen er det ikke sikkert at du
kan connecte til det trådløse net, jeg kan ikke huske hvordan factory
indstillingen er.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Carsten Petersen

Dato : 06-03-02 23:03

"hej det var min 3com hub der var problemet...det virker nu igennem hub