10 dage tilbage på nettet!
Fra : TommyGun

Dato : 05-03-02 10:15

Hej Godtfolk!

Jeg har fra i dag opsagt mit internet abonoment, der er mange grunde til
dette og den største er at jeg bruger for meget tid online, jeg vil gerne nå
andre ting i mit liv end lige nettet, og så svag jeg er for nettet så....
Desuden skiller jeg mig af med mit TV og video på samme grundlag.

Det kan godt være det virker totalt ud i skoven :)

Jeg har i meget lang tid, tænkt og bed om min beslutning og jeg ved at det
jeg gør er hvad jeg og Gud er blevet enige om :)

Internettet har haft en stor betydning for mig og det har ikke været en nem
beslutning at tage, men sådan er det med så meget.

Gud har brugt internettet meget i mit liv, men nu er jeg nået derhen jeg og
Gud ville have mig, havde det ikke været for nettet havde jeg ikke fundet
den vidunderlige menighed jeg føler mig så hjemme i, i dag.

Jeg takker jer alle for det net-venskab, og må Gud velsigne jer alle og
udøse sin kærlighed over jer.

Farvel.

Tommy.
--
Jesuo Kristo estas Dio kaj la vivo.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-03-02 10:41

"TommyGun" <tommy@tommygun.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> andre ting i mit liv end lige nettet, og så svag jeg er for nettet så....
> Desuden skiller jeg mig af med mit TV og video på samme grundlag.

Det er en flot beslutning at stå af multimedie- og kommunikationsræset.

Jeg ville engang imellem ønske at jeg selv havde modet til det.

> Det kan godt være det virker totalt ud i skoven :)

Næh.

> [...]
nem
> beslutning at tage, men sådan er det med så meget.

Tja, det kan være som et "drug". Jeg er først lige blevet bredbåndsjunkie...

Engang imellem kunne jeg ønske mig at gå ligefrem i kloster for virkeligt at
fordybe mig. Jeg forstår kun alt for godt at der stadig er folk, der gør
det. Ligesom de allerførste eremitter, der trak sig tilbage fra Verden, for
at dyrke Gud og hinanden i under mere åndeligt intime former.

> [...]
> Gud ville have mig, havde det ikke været for nettet havde jeg ikke fundet
> den vidunderlige menighed jeg føler mig så hjemme i, i dag.

Så længe du ikke forlader nettet til ensomhed, er det jo godt. Det er rart
at du ikke bare forsvinder sporløst.

> Jeg takker jer alle for det net-venskab, og må Gud velsigne jer alle og
> udøse sin kærlighed over jer.

I lige måde. Det har været hyggeligt at kende dig gennem gruppen.

> Farvel.

Gud i vold.

Anders Peter Johnsen

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 05-03-02 22:49

On Tue, 5 Mar 2002 10:41:02 +0100, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>er folk, der gør det. Ligesom de allerførste eremitter, der trak sig
>tilbage fra Verden, for at dyrke Gud og hinanden i under mere

Hæh - det får mig til at tænke på alle de afsides munkeklostre (gerne
tilhørende de østlige kirker) som vedligeholder ambitioøse hjemmesider
og synes at kommunikere ret voldsomt pr email. Nu har det selvfølgelig
heller aldrig været alle munke som trækker sig væk fra verden.

Men god vind, Tommy - hvis du befinder dig på Bornholm, så er der jo
også de der trappister oppe på nordlandet - de er i hvert fald meget
tilbagetrukne, hvis ikke det var nok at trække stikkene ud.

Lars Erik

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 05-03-02 13:21

--
Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 05-03-02 13:49

"TommyGun" <tommy@tommygun.dk> wrote in message

> Internettet har haft en stor betydning for mig og det har ikke været en
nem
> beslutning at tage, men sådan er det med så meget.

Nu arbejder jeg som IT-Konsulent, så jeg må blive på nettet

> Jeg takker jer alle for det net-venskab, og må Gud velsigne jer alle og
> udøse sin kærlighed over jer.

Tak i lige måde, må du have det godt og take care...

Med venlig hilsen

Kenn L. Schjødt

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 05-03-02 15:14

> Jeg takker jer alle for det net-venskab, og må Gud velsigne jer alle og
> udøse sin kærlighed over jer.

Tak i lige måde, Tommy.
Og god held med din fordybelse.
Måske kommer du igen.

Jeg kan heller ikke bare stå af, jeg lever
også til dels af det.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Live4Him

Dato : 05-03-02 17:06

> [...]
> Gud ville have mig, havde det ikke været for nettet havde jeg ikke fundet
> den vidunderlige menighed jeg føler mig så hjemme i, i dag.

Jamen så må du have det godt. Jeg vil savne dine indlæg og kommentarer.

Gud velsigne dig.

jørgen.