AMD cpu - Strømforbrug
Fra : Jesper

Dato : 05-03-02 08:46

Er der nogen der ved hvilken af AMD's cpu'er der bliver varmest (Athlon,
Duron, XP) ? Og hvilken modeller man skal undgå, jeg kunne forstille mig at
de første Athlon cpu'er bliver en hel del varmere end dem der kommer frem
idag, er det rigtigt ?

Mvh Jesper

Ps et link til AMD's side hvor dette står er også velkommen.

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 05-03-02 09:10

Jesper wrote:

> [...]
> idag, er det rigtigt ?
>
> Mvh Jesper
>
> Ps et link til AMD's side hvor dette står er også velkommen.

Den eneste sammenligning jeg har kunnet finde er :

   http://www.aceshardware.com/read.jsp?id=45000225

/klaus

Fra : Martin K

Dato : 05-03-02 12:45

Af det jeg ved, er det klart TB'erne der bliver varmest!

--
Martin K

Fra : Jesper

Dato : 05-03-02 15:24

Det ser ud til at det må blive en XP, tak for svarene.

Mvh Jesper

Fra : Mikkel Lund

Dato : 07-03-02 21:38

Ok her er de: (kilde www.amd.com effeten er MAXeff )