cd rom drev driller
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 04-03-02 23:24

Hej

Jeg har for en måned siden købt mig en ny pc'er og nu er mit cd rom drev
begynt at drille. Det stod lige pludseligt af her i aftes og så rodede jeg
og kæresten rundt for at finde ud af hvad der var galt. Men pc kunne
overhoved ikke se den. Så senere tændte jeg for maskinen igen og satte en
alm. musikcd i og så var der lige kontakt til cd drevet.
I sidste uge havde jeg problemer med at få en cd ud, så man måtte ty til
nålen for at få den ud, men kan det have noget med at drevet gør nu at
gøre???

håber at nogen kan hjælpe mig.

mvh Cindie

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 04-03-02 23:38

Hej.

Hvis I ikke allerede har gjort det så åben kabinettet og tjek for løse
kabler på drevet og controlleren på bundkortet.

Hilsen Erik.

Fra : Leony

Dato : 05-03-02 12:31

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har for en måned siden købt mig en ny pc'er og nu er mit cd rom drev
> begynt at drille.

Når computeren er så ny, så synes jeg i skal henvende jer til forhandleren.
Hvis det er noget der kan ordnes på garantien, så er det skidt i selv roder
med det, hvis I er uheldige/ikke ved hvad I laver så kan garantien ryge sig
en tur.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/