iFrames og IE 5.0 = problemer...
Fra : Nynne

Dato : 04-03-02 22:15

....men hvordan løser man det???

Hvis I ser på www.hansson-knudsen.dk i IE 5.0, vil den ellers så nydelige
foldud menu til venstre lægge sig under Iframe'n på de sider hvor disse er
sat ind.

Er der nogen her som har et løsningsforslag? meuen er en skønsom blanding af
asp, html. og css.... og jeg er ikke programmør, så jeg er lidt på herrens
mark efterhånden...

På forhånd tak!

mvh Nynne

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-03-02 22:50

"Nynne" <nynne@nynnesen.dk> skrev

> Hvis I ser på www.hansson-knudsen.dk i IE 5.0, vil den ellers så
> nydelige foldud menu til venstre lægge sig under Iframe'n på de
> sider hvor disse er sat ind.

Svaret er at der ikke er nogen løsning hvis du vil bruge <iframe>, den
vil altid lægge sig øverst - det samme gør <select> i øvrigt.

> Er der nogen her som har et løsningsforslag?

Det eneste jeg kan komme i tanker om er en <div> med scroll - noget
i den retning:

..scrolldiv{
overflow:auto;
width:430px;
height:100px;
padding:3px;
}

Prøv at eksperimentere lidt med det.

> meuen er en skønsom blanding af asp, html. og css....

Skøøøønt!

--
Allan

Fra : Nynne

Dato : 08-03-02 10:13

Hej Allan

Tusind tak - er lige ved at teste div-effekten . og det var lige det der
skulle til.

Jeg har noget at lære mere om der

Mvh Nynne

Fra : Dennis Hansen

Dato : 05-03-02 17:04

"Nynne" <nynne@nynnesen.dk> wrote in message
> [...]
nydelige
> foldud menu til venstre lægge sig under Iframe'n på de sider hvor

Prøv at kigge på
http://milonic.co.uk/menu/

og nærmere
http://www.milonic.co.uk/menu/frames/
for at se hvordan det er løst med den menu.

Mvh
Dennis