Creativ G3 ti200 Hvilken driver bruger I??
Fra : Hans

Dato : 04-03-02 22:21

Hi NG!

Er der nogle, der har CREATIV Geforce 3 Ti200 GRAFIK-KORT, hvis TV out
funktion kører fint under xp, og hvor man kan overføre signal fra PC TIL TV
fint???

Mit problem med dette kort er, at jeg ikke kan overfører signal (fx se divx
film fra pc til tv) Fra PC TIL TV. Problemet bunder sig i, at under feltet
tv-funktion på grafikkortet Plejer man at kunne sætte et flue ben for at
aktivere signal fra pc til tv, hvorved man skal bare koble SVHS fra pc til
tv.
På mit grafikkort er dette felt helt blankt, derfor kan jeg ikke overføre
signal fra pc til tv, selvom alt indstilling er tjekket korrekt. D.V.S
Kablet tilsluting korrekt SVHS forbundet fra pc til TV SONY understøttet,
regulere colour opsætning og mere.

Den eneste løsning jeg kan komme i tanke er, at det nok er den forkerte
driver, jeg har downlaod. Kan dettte passes, at mit problem er at skulle
finde den rigtige drive for at for feltett TV OUT Funtion virker????

Nogle har Creatiiv G3 Ti200 ?? og hvilken driver bruger I til dette kort??

Håber I alla kan hjælpe mig.
Jeg vil gerne se film fra pc til TV, for mit TV.TOOL kan jeg kunne se 10
min, så springer den tilbage pc, selvom DET ER EN crack version MED KODE .