intro fil skal videresende i samme vindue
Fra : Christian Catu

Dato : 04-03-02 16:58

Hejsa. Jeg har lavet en lille intro fil i flash. Jeg vil gerne have at når
den er færdig (eller man har klikket på skip intro knappen) så sender den
brugeren videre til min startside (alm web site - html) i samme vindue.
Hvordan gør man det? Jeg kan kun få den til at sende videre i et nyt vindue

--
Venlig hilsen/Kind regards

Christian Catu
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : Bo Dudek

Dato : 04-03-02 17:00

> [...]
>Hvordan gør man det? Jeg kan kun få den til at sende videre i et nyt vindue
Jeg går ud fra, at du bruger getUrl til at åbne den næste side.. prøv
at checke, om ikke target - ved en fejl - er sat til _blank :)

Regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Christian Catu

Dato : 04-03-02 17:15

"Bo Dudek" <bo@bodudek.dk> wrote in message
> Jeg går ud fra, at du bruger getUrl til at åbne den næste side.. prøv
> at checke, om ikke target - ved en fejl - er sat til _blank :)

Nej, den er sat til self

Fra : Bo Dudek

Dato : 04-03-02 17:24

>når
>vindue
>
>Nej, den er sat til self
weird.. jeg har lavet en simpel test med en knap, der ved release
bruger

on (release) {
getURL ("http://www.hotmail.com");
}

samt

on (release) {
getURL ("http://www.hotmail.com", "_self");
}

og begge virker fint her (???)

Fra : Christian Catu

Dato : 04-03-02 21:11

> weird.. jeg har lavet en simpel test med en knap, der ved release
> [...]

Åbner den godt nok hotmail i samme vindue som animationen?

Fra : Bo Dudek

Dato : 04-03-02 22:57

[...]
>Åbner den godt nok hotmail i samme vindue som animationen?
jeps det gør den :) du kan evt. maile mig med fla'en, så skal jeg nok
kigge på det.

Fra : Krister

Dato : 05-03-02 00:07

Hej Christian

Du skal kun sætte een action til din 'skip intro'-knap:

on (release) {
getURL ("dinHtmlSide.html", "_self");
}

Det er alt der skal til.

Krister

Fra : Bo Dudek

Dato : 05-03-02 02:22

>Hej Christian
>
>Du skal kun sætte een action til din 'skip intro'-knap:
>
>on (release) {
> getURL ("dinHtmlSide.html", "_self");
>}

_self er vel overflødigt.. (??)