Password til D-Link 106M
Fra : Freddy Andersen

Dato : 27-01-01 08:43

Er der nogen her i gruppen som kan hjælpe mig ?

Jeg har en D-Link 106M router, hvor password er 'glemt', af tidligere
administrator. Den skal sættes op til en ny internetudbydere.
Jeg har prøvet med default password '1234'. Det virkede ikke.

Hvad gør man ?

MVH

Freddy Andersen

Fra : Poul Hansen

Dato : 29-01-01 00:45

Jeg mener at default brugernavn og password er Admin(stort A)
Eller er det til DI-206 ?

Med venlig hilsen

Poul Hansen

Fra : René Rosenlund

Dato : 29-01-01 12:40

On Sat, 27 Jan 2001 08:43:18 +0100, "Freddy Andersen"
<freddy.andersen@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>administrator. Den skal sættes op til en ny internetudbydere.
>Jeg har prøvet med default password '1234'. Det virkede ikke.

Det eneste du kan gøre er, at smide et serielt kabel på routeren og
via et terminal program upload firmwaren igen, så bliver passwordet
resat til 1234.

Mvh.
René