Buletur på sundet
Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-02 11:00

Var lige ude med klubben i lørdags på halvdags buletur med Nadia. Vi
startede fint med målere i de to første træk. Derefter larmende tavshed i to
timer (bortset fra motorlarm og pivende kuling, forstås). Forrygende finale
med målere i stort set alle træk. Sammenlagt 13 over målet.

Jeg selv fik tre fisk (og en aktie i en fjerde fisk). Samlet vægt: 53 kg.
Den største var på 19 kg!

Vi startede i frisk vind med lidt sol kl. 12. Det ændrede sig til kuling med
først regn og siden sne og vi sluttede med næsten blik og sol igen.
Forrygende vejrskift over kun fem timer. Sjovt at opleve at svenskekysten
forsvandt i snetågerne for senere at dukke op igen - nu helt klædt i hvidt.

Jeg skal på den igen i morgen med Jaws, så forventninger er noget opskruede
nu

--
-Jens B.

Fra : Kaj Mikkelsen

Dato : 05-03-02 17:43

Var ude med Hanne Berit Søndag morgen.
Der blev taget en 10 torsk, med 7.6 som den største.
Fik selv en torsk, på størrelse med en forvoksen sild

Indviede ellers mit nye hjul (Og første gang med flettet line), og jeg var
sikker på, at det ville lokke en måler til

/Kaj

Fra : Jeppe Kjær

Dato : 07-03-02 17:48

Hej Kaj.
Hvad var der galt med dit gamle grej ? Det ku da fange pæne torsk, selv de
gamle rustne pirke som lå sammenfiltret i bunden af tasken virkede.
Hilsen
Jeppe
Kaj Mikkelsen <kmi@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c84f66f$0$41147$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...