Frames til at skjule undersiders adresse
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 04-03-02 10:40

Hej,

Jeg har et domæne som henter nogle sider fra en anden server. Jeg vil dog
gerne bevare domænets adresse i adresse-baren. Dette kan jo gøres via
frames. Er der nogle, der har et eksempel på en frame side, som gør dette?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Cag

Dato : 04-03-02 18:47

Jeg mener da at min side udføre denne funktion.
http://www.groth-esk.dk

mvh
Cag

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-03-02 23:14

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev

> Jeg har et domæne som henter nogle sider fra en anden server.

Fint nok!

> Jeg vil dog gerne bevare domænets adresse i adresse-baren.

Hvorfor?
Dine brugere vil helst vide hvor de er - og hvor et link fører hen, så
jeg synes at det er en rigtig dårlig ide.

> Dette kan jo gøres via frames.

Ja, du kan gøre det med frames, men det er et skråplan at komme
ind på, med alle de ulemper frames giver - hvorfor må vi ikke se at
vi er på en side du ikke selv har lavet?

Du bevarer en større seriøsitet ved at lade være

--
Allan