Office 2000 hjælp !
Fra : Kristian

Dato : 03-03-02 18:56

I word er der en masse funktioner der er forsvundet blandt andet
stavekontrol og eqaliser 3,0 der ligger i objecter. har prøvet en repation
af word og har prøvet at slette og geninsatllere word uden held. Hjælp !
Hvad gør jeg ?

På forhånd tak

Fra : Mads

Dato : 04-03-02 19:20

Kristian <Falk-Petersen@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
en repation
> af word og har prøvet at slette og geninsatllere word uden

De er en del af min Office 2000 premium*. De skal vælges til via
en custom installation eller add/remove items. Equation Editor er
et Office tool og ligger således ikke under Word.

* Der findes vist nok også light version af Office. Jeg ved ikke
om det er inkluderet i denne lette udgave.

Mvh Mads