Dreamweaver 3
Fra : Guldager

Dato : 27-01-01 13:30

Tilgiv mig at dette er et Dreamweaver spørgsmål. De eneste dreamweaver
grupper der er, er engelske eller japanske. (Og jeg er nemlig ikke så god
til at formulere mig selv på engelsk).

Nå, mit spørgsmål er så:
Jeg har Dreamweaver 3 hjemme, men det kører enormt langsomt. Det tager 4
min. at komme ind i, og når man prøver at gå ind i file, så tager det 2 min.
inden den reagerer. Jeg har afinstalleret og installeret det 6 gange nu. Jeg
har haft det installeret før, hvor det kørte som det skulle. Men så var jeg
nødt til at formatere C drevet, p.g.a. nogle fejl. Se min hjemmeside på
http://hjem.get2net.dk/guldagers det er jordens kedeligste side, men jeg har
ikke noget hjemmeside program, til at lave det om. Håber på svar.

Venlig hilsen

Jeppe Guldager

Fra : webmaster

Dato : 27-01-01 19:53

Hvilken maskine har du? cpu? ram? grafikkort?

ebus
www.ebus.dk

Fra : Peter T.

Dato : 27-01-01 20:06

In article <Eczc6.549$804.2285@news.get2net.dk>, jeppe-
guldager@get2net.dk says...
> Tilgiv mig at dette er et Dreamweaver spørgsmål. De eneste dreamweaver
> grupper der er, er engelske eller japanske. (Og jeg er nemlig ikke så god
> til at formulere mig selv på engelsk).

Jeg kan ikke hjælpe dig med dit primære problem, men til gengæld kan jeg
henvise dig til gruppen dk.edb.internet.webdesign, som er mere relevant
for dig. Der huserer vist mange brugere af dreamweaver.

--
Peter T.
Finsk er sundt!

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 31-01-01 19:12

Jeg har samme problem med en Athlon 650@867 Mhz med 128 MB Ram og Voodoo3.
Det burde sgu være o.k., men Dreamwaver 3 er alligevel dræbende langsom.

Guldager <jeppe-guldager@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Eczc6.549$804.2285@news.get2net.dk...

Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 02-02-01 00:52

On Wed, 31 Jan 2001 19:11:56 +0100, "Flemming C. Lund"
<fclund@esenet.dk> wrote:

>Jeg har samme problem med en Athlon 650@867 Mhz med 128 MB Ram og Voodoo3.
>Det burde sgu være o.k., men Dreamwaver 3 er alligevel dræbende langsom.

Hmmmm, jeg sider med en PII 350@392 med 192 ram V3 og her kører både 3
og 4 perfekt, dog 30 sek opstartstid :)

mvh Ryan

Fra : Jakob Bøgh

Dato : 21-03-01 12:01

Hejsa

Hvis i har problemer kunne i jo prøve med at opdater programmet med
Dreamweaver 3 - 3.01 Upgrade.exe det kan måske løse jeres problemer. Eller i
kunne jo også bruge Dreamweaver 4, det kører kanont godt :)´

--
Med Venlig Hilsen (Regards)
Jakob Bøgh