2 form en variabel
Fra : Anders Lund

Dato : 02-03-02 14:35

Jeg har i en form erkleret en variavel. strserver. Hvordan ændre jeg denne
fra en anden form.
(jeg kuune huske det en gang, men det er efterhånden for længe siden jeg har
programmeret VBA)

Anders Lund
www.OwerClocking.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 02-03-02 15:54

hnm jeg fandt selv ud af det. Jeg skrev public strserver as string i et
modul

Anders Lund
www.OwerClocking.dk

Fra : Vestergaard