KRISTUS.TK
Fra : TommyGun

Dato : 01-03-02 17:42

Halløj Brødre og Søstre.

I et sekunds kådhed har jeg registret domænet Kristus.tk
Og nej det er ikke stavet forkert :)
Der findes en lille Ø nede omkring New Zealand (læs mere her: www.tk.tk )der
deler gratis domæner ud, men der skal dog betales for udvalgte domæner og da
Jesus kostede mere end jeg havde, blev det altså til Kristus :)

Nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal bruge det til - nogle foreslag??

Guds fred,

Tommy.
--

Jesuo Kristo estas Dio kaj la vivo.

Fra : Live4Him

Dato : 01-03-02 18:10

"TommyGun" <tommy@tommygun.dk> wrote in message
> [...]
da
> Jesus kostede mere end jeg havde, blev det altså til Kristus :)

Skodfirma. Se eks. hvad de siger til domænet "gud" - alt andet end billigt :

Your domain name: GUD.TK

You have selected a special domain name. Due to the nature or text of this
domain name, Dot TK is unable to provide the free registration service.

By paying for this Dot TK domain name you or your company owns the selected
Dot TK domain name and it will give you full rights to sell, license or
resell this domain name.

The cost of your domain name is USD 500.00 per year.

jørgen.

Fra : TommyGun

Dato : 01-03-02 18:45

<klip>

> [...]
> resell this domain name.
>
> The cost of your domain name is USD 500.00 per year.

Der skisme penge i Ham Gud, du!!

Tommy.

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 02-03-02 17:02

"TommyGun" <tommy@tommygun.dk> wrote in message

> Nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal bruge det til - nogle
foreslag??

Lave et mirror site af www.kristus.dk

Med venlig hilsen

Kenn L. Schjødt

Fra : TommyGun

Dato : 02-03-02 17:12

"Kenn L. Schjødt" <kenn_ingen_spam_til_mig_@schjodt.net> skrev i en
meddelelse news:3c80f55c$0$39853$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> foreslag??
>
> Lave et mirror site af www.kristus.dk
>
> Med venlig hilsen
>
> Kenn L. Schjødt

Næææ du ;)

Tommy.

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-03-02 17:04

"Kenn L. Schjødt" <kenn_ingen_spam_til_mig_@schjodt.net> skrev i en
meddelelse news:3c80f55c$0$39853$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Lave et mirror site af www.kristus.dk

Tja, man kunne jo også gøre som med disse
www.webkristen.tk
www.webjesus.tk
www.webkristus.tk

Der er mange muligheder!