Jeg er forelsket...
Fra : Kirsten

Dato : 01-03-02 15:40

Til alle mine dejlige brødre i Troen:

Jeg ved, at I alle gør et utroligt arbejde for sagen, og I skal vide,
at jeg føler meget dybt og stærkt for hver enkelt af jer, så tak til
både Per, Peter, Andreas, Ole, Rasmus og Grag!

Men jeg er nødt til at sige sandheden:

INGEN af jer overgår Anders Peter Johnsen i kampen mod Mosegaard! Hør
blot, hvad Anders skrev tidligere i dag på
http://www.magazine.dk/Nyheder/nyhed.asp?NyhedsID=2882

"...en fyr som Mosegaard har jeg lyst til at tage i en barfight, ikke
p.g.a. hans egne meninger, men fordi han er et respektløst menneske
med alle de forkerte intentioner. Og han fortjener IMHO en dummeflad.
Eller regulære tæsk."

Kære Anders -- hvis jeg da må kalde dig dét? -- jeg kan altså ikke
skjule det længere: du er et mandfolk efter mit hjerte!

Det er riddere af din støbning, der udbredte troen, og det er mænd af
din kaliber, der opretholder den i dag og til stadighed inspirerer os
alle til efterfølgelse! Jeg vil råbe det i ørkenen og skrige det fra
hustagene: Brødre og søstre, glæd jer i dag i Herren over styrken og
Sandheden i Anders' ord!

Og Anders, jeg ved selvfølgelig godt, at nogle mener, at kvinder ikke
sådan bør 'byde sig til' over for fremmede, men på den anden side tror
jeg ikke, at Gud Herren har givet os følelser, for at vi blot skal
skjule dem under en skæppe -- og i øvrigt er du da heller ikke længere
en fremmed for mig -- så nu tager jeg altså chancen: Vil du ikke godt
skrive et lille brev til mig? Jeg holder så uendelig meget af dig, at
mit stakkels lille, bankende hjerte er ved at briste!

Nu er vi jo endnu ikke blevet formelt præsenteret, men om mig selv er
der såmænd ikke meget andet at sige, end at jeg er stille af væsen, og
normal af bygning -- hvis man da lige ser bort fra et måske lidt stort
forparti, men det har du forhåbentlig ikke noget imod. Og dig ...
jeg har jo ikke set dig, ikke sådan rigtigt, selvom jeg for længst har
dannet mig et billede af dig i mit hjerte ... men måske kunne du tænke
dig at sende mig et foto af dig selv, hvis du har et? Du skal ikke
være nervøs; udseendet betyder slet ikke så meget, for jeg ved jo
allerede, at du er min egen evige sjæls ægte fælle!

Jeg glæder mig sådan til at høre fra dig, kære Anders!
Din i Kristus
Kirsten
romanfigurer.kirsten@horrorcomix.com

-- "Sæt ild til deres synagoger", Martin Luther --
-- "Ved at forsvare mig mod jøden kæmper jeg for Herrens sag", Adolf
Hitler --

Fra : El-Jayz

Dato : 01-03-02 19:17

"Kirsten" skrev
> [...]
>
> -- "Sæt ild til deres synagoger", Martin Luther --
> -- "Ved at forsvare mig mod jøden kæmper jeg for Herrens sag", Adolf

Nu kan jeg altså ikke lade være med at blande mig længere!
Det kan godt være at du (Mosegaard) skal gøre reklame for din person,
sag(?), bog, whatever, men at skrive hvad der står i din signatur, det er at
vise mangel på respekt over for de stakkels mennesker, som måtte lide under
et rædselsregime under ww2.
Jeg beder dig hermed om, at udvise den respekt som disse mennesker har krav
på. Jeg forsøger således at appellere til mennesket bag hele dette,
efterhånden overdrevne, sceneri!

Med håb om, at jeg trods alt kan appellere til dig og din, forhåbentlige
fremtidig, medmenneskelig respekt!

El-Jays

PS. Tænk over det inden du kommer med en kommentar, det er almindelig,
tjaa.. lad os kalde det, pli...

Fra : MartiN

Dato : 02-03-02 11:19

"Kirsten" skrev i en meddelelse:

>"Til alle mine dejlige"...(klip)...
>
>"Kære Anders"...(klip)...
>
> ..."men på den anden side tror jeg ikke, at Gud Herren har givet os
> følelser, for at vi blot skal skjule dem under en skæppe"...(klip).
>
> "Din i Kristus"
>
>"Sæt ild til deres synagoger"...(klip)
>"Ved at forsvare mig mod jøden kæmper jeg for Herrens sag"...(klip).

Med en ihærdighed som den, du lægger for dagen, skulle du måske
overveje at søsætte dit eget ugeblad... Navneforslag: Blasfemina.
Målgruppe: Sindsforvirret.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-03-02 13:55

"MartiN" <dangold@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Nu er jeg sgu' snart træt af at høre mig selv omtalt i anden og tredje
person....

Klip!

> Med en ihærdighed som den, du lægger for dagen, skulle du måske
> overveje at søsætte dit eget ugeblad... Navneforslag: Blasfemina.
> Målgruppe: Sindsforvirret.

Det er jo skægt at manden (Søren Mosegaard) fortsætter sit latterlige
skuespil, når han een gang (på
http://groups.google.com/groups?q=%22mosegaard%40horrorcomix.com%22&hl=en&se
lm=P_Nb8.49%24Ke7.1556%40news.get2net.dk&rnum=1) EFTER at være blevet
afsløret af andre har smidt masken og vedkendt sig at være "Kirsten".
At han så oven i købet tror at jeg falder for hans vamle lort ved at lade
hans fiktive alter ego "Kirsten" lægge kraftigt op til mig - for at gøre nar
af mig - er en gåde.
Jeg gider efterhånden ikke beskæftige mig med dèn lede psykopat længere.

"Trolls" kan desværre ikke mættes.

Og når de opfinder fiktive personligheder, som erklærer een deres endeløse
kærlighed, så står jeg af...Dèt er for absurd...

Men jeg kan opmuntre Jer i de andre grupper med at Søren Mosegaard nok
efterhånden ikke har ret mange udbydere tilbage i rækken, hvis han nu
fortsætter sin fremfærd...Blandt andet med disse krydspostninger...

Anders Peter Johnsen

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-03-02 15:47

In an article of 2 Mar 2002 Anders Peter Johnsen wrote:

> "Trolls" kan desværre ikke mættes.

Næh, og derfor skal man lade være med at fodre dem. Men så vidt jeg kan
forstå, så fodrer du lystigt løs.

Det mest træls ved Søren og alle hans indlæg er, at de dukker op i utallige
tråde, hvilket gør det vanskeligt at filtrere dem bort. Men nu ryger denne
tråd også i filteret.

--
Uffe Holst

Fra : Arcana

Dato : 02-03-02 16:47

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Trolls" kan desværre ikke mættes.

Nej, men de kan sultes ihjel.

/arcana

Fra : Clark Kent

Dato : 10-03-02 21:39

Fuck nu af med jer, båtnakker

Arcana <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c80fb46$0$17241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Arcana

Dato : 10-03-02 23:28

"Clark Kent" <henri@nostromo.dk> skrev i en meddelelse

> Fuck nu af med jer, båtnakker

> Arcana <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3c80fb46$0$17241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

1: Læs http://www.dk.usenet.netikette/citatteknik.html
2: Det hedder FUT, ikke fuck
3: Bliv voksen
4: Kør din trolling i news:dk.båtnakker

--
/arcana

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-02 07:03

FUT til mudderkastning

Sygt at stave dansknorsk ord som USA har lånt på USAsk

og hvad er der galt ned trolde på nettet - der er afvigere som HCAndersen og
Columbus var det - vil måske eftertiden vise.

Gå efter bold ej mand, og forbigå hvad DU finder kedeligt, og undlad at
hakke på hvad du ikke forstår

Ingen kan sultes ihjel og ord kan ikke såre, når vi snakker net-ord (og
net-porn kan næppe fremme fysisk pædofili, så vidt vides, men måske give
afløb dvs mindske fristelse til fysiske overgreb på børn - og dog er det
netporn der var den foregående justitsministers alibi for at give magt til
netpoliti - som de misbruger til politisk censur under dække af
offtopic-hysteri som de ikke kan forsvare og derfor ikke tillader sendt til
ankeinstans.

Ligesom netikette-kværuleren aldrig kaldes offtopic, så er nedenstående
kritik af disse kværulanter det vel heller ikke

--------------------

_TDC smadrede Usenet ved at forkæle kværulanter_

Der ville være flere indlæg dvs flere gode indlæg , dvs mere godt liv, hvis
folk ikke hæmmedes af frygt for ydmygende advarsler og udsmidninger.Frygt
for over-usenettere med magt.

Så netpoliti-truslerne er dybt skadelige - ikke kun vedr mig, der er
total-uskyldig, men især ved at debat-klimaet ødelægges, når så meget skal
handle om tolkning af vage regle, og netikette-kværulance afsporerr.

Her et gæt på hvorfor de høje herrer har styret udviklingen til nuværende
stagnation, , med ofte under 100 aktive deltagere på en ng.

TDC er ikke den eneste synder. Men de havde nossegreb på Image m.m- lige
efter
fup-privatiseringen, og er dermed nu toneangivende mht at opfordre
netikette- politi til at herse med andre.

Ved sindrig topstyring har man skabt klima, hvor "ledere" nyder magt ved at
brokke sig over netikette-afvigelser og ved at have magt at true med
(et
frynsegode for udvalgte venner af TDC og Politikens Hus mm).

Mangel på ankemuligheder gør den urimeligt respektindgydende.

Politikens Hus er medskyldig - de startede bbs og fik afprøvet de listige
styringsmuligheder og fik indsat venner på Ålborg Universitet mm.

Politiken og TDC mm ønsker at internettet skal blive den fiasko det er, og
at det ikke skaber en meningspåvirkning , der kan konkurrere med TV og
avisers, som man jo sikrer regering og folketing med.

De har gjort usenet ufri og kedelig ved censur, og har derfor hindret at det
bliver spændende, sådan som alle debatglade havde visioner om, da nettet
startede.Hvad de påstod skulle udrense og gøre brugervenlig, har gjort os
lidet søgte og derved små, kvantitativt og kvalitativt. Frihed ku ha gjort
netdebat stor.

Millhouse "We got to spread this stuff around. Let us put it on the
internet"
Bart: "No - we have to reach people , whose opinion actually matter." The
SimpsonsFamily, TV3+

Hvis du ikke kan lide at se fejl ved de grå eminencer, der styrer
usenetudviklingen, så overvej om ikke du elsker dine fangevogtere, hvilket
er en betænkelig sag.

Bo Warming
Bjelkes Alle 46
2200 København N
Tel 3586 1000
http://www.glistrup.com

Fra : N/A

Dato : 11-03-02 10:39

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-02 10:39

> Og her *vælter* TV-avisen sig så i ikke bare én, men flere
pædofili-domme!!
> Vil de lukke den hellige Romersk Katolske kirke i Danmark, eller hvad??

BW: Fremragende friheds-skarpsyn. Hvis Fergo-ANTYDNINGER af statslig hetz
mod SaiBaba blir til ægte justitsmord, så må også folkekirken ophæves , når
en præst dømmes for pædofili, hvilket let kan ske. OG SÅDAN ER DER SÅ MEGET

Som nu _censur_-overgrebet begået det semi-statslige TDC mod mig.

Efter at Z-ideerne vandt folketingsvalget, har jeg nu tid til lidt Usenet
igen, og censur-koret der vil gentage udåden, viser _total uvidenhed_ om
basale retsprincipper dvs menneskerettigheder.
(Men fanger elsker deres lænker, og man hylder net-far - at TDC-lederne sku
ha taet fejl, vil jo forstyrre bekvem barnetro.)

Det smarte ved kafka-processerne mod mig,
som TDC, Politikens Hus &Co har ført, er bl.a. at
TUNGEAFSKÆRING SKER _INDEN_
ANKLAGEDE KAN NÅ GENMÆLE

Hvis de havde lidt tro på, at de kunne dokumentere regelbrud, ville de
udskyde udsmidningen til efter fx en måned .

Havde TDC og Politiken tilladt traditionel genmæle imod anklagerne, havde
alle andre end deres købte og nære venner indset, at
alle anklager var 100% uberettigede.

Hvilket ses nu, fordi jeg i dyre domme har købt mig ind igen.

EB var også forudseende, da de lodret løj om mig _dagen før_ valget (om min
revisionisme som aldrig har strejfet holocaustbenægtelse, endsige jødehad)

Ansvarshavende Bent Falbert afviste genmæle(som læserne evt- kunne have
læst på vej tilbage fra stemmeurnen!)
- helt som når telemonopolets og avisnæstenBBSmonopolet "skar min tunge af"
samme sekund, de havde _dømt uden proces_.

Jeg er da ikke stolt af at være i selskab med netop Sai Baba, Jonni Hansen
og de mange andre særlinge, som ikke gives fair play
(fx aldrig må svare på live TV)
af de danske medier, læs statsmedier.

Man må håbe, at nogen evner at "gå efter bolden" og ikke lever efter
KimLarsens karikaturen
"de er dem, man ikke må lege med"

venligZt BW 35861000

Fra : Mr. D

Dato : 02-03-02 20:33

Anders Peter Johnsen <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c80cbbb$0$10810$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg gider efterhånden ikke beskæftige mig med dèn lede psykopat længere.

Du skulle nok have stoppet din beskæftigelse, før du overhovdet startede. Du
er jo det brændstof, der holder liv i hans bål. Nidkærhed og visdom går
sjældent hånd i hånd.

Mr. D

Fra : Kirsten

Dato : 04-03-02 12:37

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message news:<3c80cbbb$0$10810$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Jeg gider efterhånden ikke beskæftige mig med dèn lede psykopat længere.

Betyder det, at du ikke kan lide mig?

Din i Kristus
Kirsten
romanfigurer.kirsten@horrorcomix.com

-- "Mener I, at jeg er kommet for at bringe fred på jorden? Nej, siger
jeg, ikke fred, men splid", Jesus Kristus --
-- "Nazisme er en kristen reaktion mod ånden fra 1789", Franz von
Papen --

Fra : Madbit

Dato : 04-03-02 15:35

Kirsten@praize.com (Kirsten) wrote in message news:<41d1a86a.0203040337.4fb0bd99@posting.google.com>...

> [...]
> jeg, ikke fred, men splid", Jesus Kristus --
> -- "Nazisme er en kristen reaktion mod ånden fra 1789", Franz von

Hva' søren! Er du ved at hænge fast i dit rollespil eller hvad?

At poste under et andet navn end dit statsregistrerede er helt ok med
mig (det gør jeg jo selv).

At kritisere kristendommen er IMO både ok og nødvendigt.

At være ironisk er både fint og ofte underholdende.

At eksperimentere med nyhedsgruppemediet i litterært øjemed synes jeg
heller ikke er en ringe ide (selvom jeg tror at mange vil være uenige
med mig her).

At spamme nyhedsgrupper af kommercielle årsager (som f.eks. at sælge
en bog) er uhensigtsmæssigt, og har højst sandsynligt den modsatte
virkning af den ønskede.

Hvis du gerne vil have folk til at læse dine indlæg; så skal du for
det første skifte handle (jeg tror det er de færreste der læser
'Kirsten'-indlæg længere), desuden kunne det være interessant at høre
hvad du egentlig synes om de emner du som 'Kirsten' ironiserer over,
men det ville selvfølgelig være at udsætte dine ideer for kritik - kan
de holde til det?

--

madbit

King Kong died for your sins!

Fra : Grethe Juuhl

Dato : 06-03-02 21:01

"Madbit" <bavarianilluminati@hotmail.com> skrev i melding
> Kirsten@praize.com (Kirsten) wrote in message

> Hva' søren! Er du ved at hænge fast i dit rollespil eller hvad?
>
> At poste under et andet navn end dit statsregistrerede er helt ok med
> mig (det gør jeg jo selv).

Vi har sånne tullebukker her i nrge også som krysspåoster og skriver under
andre navn enn sitt eget.Vi er meget kjed av dem her i Norge.Kanksje de ahr
lært av hverandre, i hvert fall er det ateister de som ahr skrevet slik i
Norge.

Hislen Grethe

Fra : Jahnu

Dato : 02-03-02 21:57

On 1 Mar 2002 06:40:05 -0800, Kirsten@praize.com (Kirsten) wrote:

> [...]
>at jeg føler meget dybt og stærkt for hver enkelt af jer, så tak til
>både Per, Peter, Andreas, Ole, Rasmus og Grag!

Herren Rishabadeva sagde til sine sønner:

"Mine kære sønner, af alle de levende væsener, der har antaget
materielle kroppe i dene verden, burde en, der har taget fødsel i en
menneskelig form, ikke knokle hårdt nat og dag blot for en smule
sansetilfredsstillelse, der er tilgængelig selv for hunde og svin, der
æder afføring. Man bør engagere sig selv i bodsøvelser, der leder til
den hengivne tjenestes ophøjede position. Gennem sådanne handlinger
bliver ens hjerte renset, og når man opnår denne stilling oplever man
uendeligt glædeligt liv, der transcenderer materiel glæde og
fortsætter for evigt."

(Srimad Bhagavatam 5.5.1)

Fra : Grethe Juuhl

Dato : 06-03-02 20:59

"Kirsten" <Kirsten@praize.com> skrev i melding
> [...]
> allerede, at du er min egen evige sjæls ægte fælle!
>
> Jeg glæder mig sådan til at høre fra dig, kære Anders!

Nå synes jeg at Anders godt an skrive til Kirsten.

Mvh Grethe

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-03-02 22:11

"Grethe Juuhl" <g.juuhl@online.no> skrev i en meddelelse

> Nå synes jeg at Anders godt an skrive til Kirsten.

Du synes altså at jeg skal besvare Sørens fiktive "Kirsten"-personlighed og
"hendes" syge kærlighedserklæringer fremkaldt af min vrede imod "hendes"
ophavsmand?

Du vil altså have mig til yderligere at latterliggøre mig selv?

Søren er langt ude i een eller anden personlighedsspaltning, som han vist
ikke længere kan styre, når han fortsætter sine "Kirsten"-skriverier,
desuagtet at han åbent har vedkendt sig at stå bag denne "Kirsten".

Men vil du ikke godt være rar at blande dig udenom denne tråd og disse
indlæg som er rettet til mig og i øvrigt lade være at "fodre" Sørens syge
"Kirsten"-figur?

Problemet er nemlig at jeg har smidt "Kirsten" i mit killfilter (blokeret
"hende" som afsender), men at besvarelser på "hendes" indlæg alligevel
dukker op, når andre citerer og/eller besvarer dem...

Anders Peter Johnsen

Fra : Grethe Juuhl

Dato : 07-03-02 16:57

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i melding
> [...]
og
> "hendes" syge kærlighedserklæringer fremkaldt af min vrede imod "hendes"

Det var ikke jeg klar over
Klart at jeg ikke skal blande meg innda Anders!

Hilsen
Grethe

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-03-02 01:42

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i melding

> og
> >

> Det var ikke jeg klar over
> Klart at jeg ikke skal blande meg innda Anders!

Okay, alt forladt, jeg troede bare at du var klar over hvor absurd
situationenen med Mosegaard er blevet...

Anders Peter Johnsen

Fra : Kirsten

Dato : 07-03-02 12:16

Kære mænd! -- Berufsverbot på nettet!

Jubii's Lovefinder har lukket min side! Se brevvekslingen nederst!

Ifølge Jubii skete lukningen p.g.a. min signatur: *** Enhver, der har
forsøgt at konstruere et personligt Gudssyn i konflikt med Kirkens
dogmer, skal brændes uden nåde ***

Jeg er dybt rystet!

Det er komplet uantageligt, hvis man ikke længere må citere Jesu
Kristi egen stedfortræder Pave Innocent III!.

Jeg kan kun håbe, at lukningen skyldtes, at jeg glemte at skrive, hvor
citaterne stammede fra, men nu må vi se.

Samtidig gør det mig naturligvis både dybt ondt og rasende, at så
mange af jer har måttet gå forgæves for at møde mig henne på
'Lovefinder', og jeg håber inderligt, at I -- og ikke mindst Erik og
Andreas -- i stedet enten vil kontakte mig pr. mail, på
http://www.magazine.dk/Nyheder/nyhed.asp?NyhedsID=2882, på Dating.dk
eller Soulmate.dk, der heldigvis ikke har noget imod, at man citerer
kristendommens store mænd.

Men ellers må jeg nok hellere sige, at jeg altså ikke kan love nogen
noget lige nu, for min eks-flamme Anders er nemlig muligvis
interesseret alligevel! I hvert fald var det slet ikke mig, han kaldte
psykopat forleden, så...

Uha, det er altså lige, så det suger i maven!! Kryds nu fingre for mig
allesammen

I Kristus
Kirsten
romanfigurer.kirsten@horrorcomix.com

P.S. Her følger brevvekslingen med Beate Cecilie Stampe Rasmussen fra
Jubii:

***
Hej Beate,

Jeg må gøre opmærksom på, at jeg ikke kan acceptere at blive udelukket
fra at søge en livsledsager hos Jubii, blot fordi jeg citerer Jesu
Kristi Stedfortrædere Pave Innocent III og Pave Pius X.

Derfor går jeg nu til pressen med sagen, ligesom I vil blive anmeldt
for religiøs diskrimination.

I Kristus
Kirsten

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-03-02 13:40

"Kirsten" <Kirsten@praize.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er komplet uantageligt, hvis man ikke længere må citere Jesu
> Kristi egen stedfortræder Pave Innocent III!.

Hovsa, Søren, jeg troede at din "Kirsten" var protestant?

Men det ene øjeblik citerer "hun" Luther og betoner Luthers betydning for
Den Danske Folkekirke, og det næste øjeblik er "hun" katolik, idet hun
betragter paverne som "Jesu Kristi Stedfortrædere?"

Find dig dog en fitiv personlighed med en konsistent Kristendomsfortolkning?

Klip!

> Men ellers må jeg nok hellere sige, at jeg altså ikke kan love nogen
> noget lige nu, for min eks-flamme Anders er nemlig muligvis
> interesseret alligevel!

Nu må du sgu' styre dig, Søren!

> I hvert fald var det slet ikke mig, han kaldte
> psykopat forleden, så...

Hvem "mig"? Dig selv eller din romanfigur "Kirsten"?

Du kom jo også der til at begå en fodfejl, da du glemte at skelne...

> Uha, det er altså lige, så det suger i maven!! Kryds nu fingre for mig
> allesammen

Jeg tror jeg vil nøjes med at strække min langemand...

Men jeg skal nok lige have mig en snak med den gode Beate...

Og din udbyder, hvis din personchikane fortsætter ret meget længere...

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-03-02 14:17

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg skal nok lige have mig en snak med den gode Beate...

Og hende har jeg lige skrevet til.

Hvis der er tale om endnu et af dine stunts, altså et nyt alias, så har du
således fået dig et brev til hende i din indbakke.

For alles tilfældes skyld er der også sendt et næsten enslydende brev afsted
til Lovefinder med det forbehold at Beate muligvis ikke findes, og at den
diskssion, du citerer, som så meget andet, kan være dit eget hjernespind.

Nu mangler jeg bare at finde ud af, hvem din udbyder er. Er der nogen her i
Gruppen, der vil hjælpe mig med det?

Jeg er efterhånden ret træt af din "Kirsten"-gimmick. Og der burde
efterhånden være RIGELIGT materiale til (endnu) en lukning!

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-03-02 14:47

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Nu mangler jeg bare at finde ud af, hvem din udbyder er. Er
> der nogen her i Gruppen, der vil hjælpe mig med det?

Opslag via http://www.ripe.net gav følgende resultat, idet
han/hun/den/det poster via: NNTP-Posting-Host: 194.255.252.165
inetnum: 194.255.237.0 - 194.255.255.255
netname: TELIA-DK

> Jeg er efterhånden ret træt af din "Kirsten"-gimmick. Og der burde
> efterhånden være RIGELIGT materiale til (endnu) en lukning!

Abuseadressen er følgende til ISP'en:
abuse@telia.dk

Det aktuelle indlæg er sendt via google.com som har
abuseadresse: groups-abuse@google.com

Det var hvad jeg sådan lige kunne finde ud af med min
IT-analfabetismen!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
"Hvad siger Bibelen" - http://bibel-skole.dk/

Fra : Caligator

Dato : 07-03-02 19:06

Med al respekt anders : Hvorfor lader du ikke bare være med at svare på hans
indlæg? Hans indlæg lever kun fordi der er nogle få der svarer på dem. For
ellers har de fleste vel blokeret for ham.

Fra : MartiN

Dato : 07-03-02 22:24

On Thu, 7 Mar 2002 19:05:57 +0100, "Caligator"
<caligatrix@NOSPAMhotmail.com> wrote:

ref, Anders P.J:

>..."Hvorfor lader du ikke bare være med at svare på hans indlæg?"

Jeg vil (i det mindste) yde moralsk støtte til Anders
desuagtet jeg ikke har nogen anelse om, hvorledes
man iværksætter sanktionerer imod en sådan mani.
Det har dog heldigvis andre, kan jeg se.
--
Mvh, pmn.

Fra : Arcana

Dato : 08-03-02 04:17

"Caligator" <caligatrix@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> indlæg? Hans indlæg lever kun fordi der er nogle få der svarer på dem. For
> ellers har de fleste vel blokeret for ham.

FOR HELVEDE, Mosegård/Caligator - selv om man spammer, kan man vel godt
finde ud af at qoute ordentligt, selv om det man skriver er totalt off-topic
og generelt uønsket. Eller er du totalt hjernelam?

/arcana

Fra : P.N.

Dato : 09-03-02 13:09

> [...]

> Jeg er efterhånden ret træt af din "Kirsten"-gimmick. Og der burde
> efterhånden være RIGELIGT materiale til (endnu) en lukning!

jamen hvorfor gør du ikke som os andre og killfiler svinet.

P.N.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-03-02 14:45

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message

> jamen hvorfor gør du ikke som os andre og killfiler svinet.

Fordi han har travlt med at bagtale mig forskellige steder på nettet.

Anders Peter Johnsen

Fra : Live4Him

Dato : 07-03-02 14:43

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message
> "Kirsten" <Kirsten@praize.com> skrev i en meddelelse

Anders, gider du ikke godt at lade være at svare på disse troll indlæg.
Hvergang du svarer er du med til at holde det igang og det er off-topic og
irriterende. Bare ignorer og kill-filtre, det er det eneste der virker.

jørgen.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-03-02 01:46

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> irriterende. Bare ignorer og kill-filtre, det er det eneste der virker.

Beklager, Jørgen, jeg har bare selv samme problem, når andre besvarer
Kirstens indlæg. Eller endda falder for hoaxen...

Nu vil jeg så sende min klage til Telia, og håbe at det lukker munden på
Sørens "Kirsten", for jeg er temmelig træt af at blive hængt ud forskellige
steder på nettet.

--
KH
Anders

Fra : R.N.

Dato : 07-03-02 23:27

> [...]

> psykopat forleden, så...
>
> Uha, det er altså lige, så det suger i maven!! Kryds nu fingre for mig

Kristus

Hvis nogen overhovedet skulle sige noget fornuftigt her i den gang gylle, må
det være at det ligefrem tenderer blasfemi at nævne navnet "Kristus" i denne
forbindelse.

R.