FORM og ASP og SUBMIT
Fra : Kenneth

Dato : 26-01-01 18:05

Jeg har følgende problem :

Jeg har en form med nogle input felter. Disse input-værdier kan jo kun
overføres til en anden side ved brug
af SUBMIT. Mit problem er at jeg har brug for dynamisk at kunne vælge en
side jeg vil submitte til.

Eks. trykker man på knap 1 submittes til a.asp
knap 2 submittes til b.asp

Det er jo de samme værdier jeg vil overføre til enten a.asp eller b.asp

Fra : Henning Michael Olse~

Dato : 09-02-01 13:32

Kenneth wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> knap 2 submittes til b.asp
>
> Det er jo de samme værdier jeg vil overføre til enten a.asp eller b.asp

Hej Kenneth
Du giver dine submit knapper forskellige navne, der efter laver du en
funktion som checker hvilken knap der submittes fra og derefter sendes
til den rigtige side, funktionen kaldes fra en onSubmit="minFunction();"
i form tagget.
Med venlig hilsen

Henning Michael Olsen