Hjælpe fil
Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-02-02 22:02

Hej.

   Jeg har et lille problem. Jeg vil gerne have mit program til at så
op et bestemt sted i en hjælpefil. Det skal foregå via en menu. Jeg
har tre punkter i menuen: 1) Yatzy, 2) Yatzy regler 3) Om. Om er bare
en Om-form. Vælges punkt 1 skal hele hjælpe filen vises, det virker
helt ok (1). I punkt 2 vil jeg gerne have at man springer direkte til
en bestemt side i hjælpefilen, men hvordan gør man det? Jeg kan sætte
menu punktes HelpContextID og så trykke F1 når jeg er i menuen, men
det var ikke lige det jeg ville...

Håber der er et klogt hoved der gider hjælpe
--
Med Venlig Hilsen
Ole Sørensen

(1) -
CommonDialog1.HelpCommand = cdlHelpForceFile
CommonDialog1.HelpFile = App.Path & "\Yatzy.hlp"
CommonDialog1.ShowHelp