Asus A7V 133 C
Fra : Ricki

Dato : 28-02-02 21:09

Hej,

Jeg har ovennævnte bundkort. Jeg vil gerne vide hvad den lille blæser der
sidder lige under CPU køleren gør, og om man evt. kan afmontere den uden at
det gør skade. Den er pt. det mest støj-avgivende aggregat i min ellers
udemærkede maskine.

Hilsen Ricki

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 11:13

"Ricki" <webfabrikken_NOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> det gør skade. Den er pt. det mest støj-avgivende aggregat i min ellers

Den køler dit chipsæt, du kunne overveje at sætte en zalman kølerprofil på.
Hvis du er gambler af natur kunne du også bare pille stikket ud, synes at
have læst at de kølere (sammen med grafikkortkølere) ikke er de mest
effektive i denne verden.
Søg evt på google efter:
navnet på dit bundkort ? no chipset cooler
måske du kan finde noget om nogle der har lavet tricket og hvordan det er
gået.
Husk at alle indgreb er på eget ansvar.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/