Oplåsning af Nokia 3210 med PC-Locals????
Fra : Morpheus

Dato : 28-02-02 18:27

Hej Alle

Jeg har et mindre problem med Nokia 3210 (SW 5,31), der er kortlåst til et
Debitel som-kort!! Jeg kan kun låse, lås 2+3 op med "nokia unlock" det er
simpelthen ikke muligt for at låse nr. 1+4 op!!
Derfor vil jeg gerne prøve med PC-Locals, men ved ikke hvordan man unlocker
en mobi med denne. Er der en venlig sjæl der kan forklare mig hvorledes
dette skal gøres, eller kan henvise til en side om emnet??

På forhånd tak

--

Mvh.

Morpheus
ICQ: 14525258

Fra : Carsten Suhr

Dato : 28-02-02 19:52

Du skal enten bruge et flasher kabel, eller skal du sætte 1kohm modstand
mellem stel og et af benene på epromen, kan ikke huske hvilken. Jeg vil nok
råde dig til at bruge flasher kablet.

Mvh

Carsten

Fra : Morpheus

Dato : 28-02-02 19:54

Vil det så sige at jeg kan bruge "Nokia Unlock", eller??? Jeg er stadig
interesseret i at vide hvorledes man laver et unlock med "PC-Locals"....

--

Mvh.

Morpheus
ICQ: 14525258

Fra : Carsten Suhr

Dato : 28-02-02 20:28

Jeg har ikke brugt nogle af de unlock prg. men har selv brugt nokiatools og
datakabel med 3210 5.31, hvor man lægger en af benene til stel for at få
adgang til at skrive i epromen